ژاوی جلسه تمرینی بارسلونا را به دلیل شکاف در رختکن لغو کرد

ژاوی، سرمربی بارسلونا، جلسه تمرینی تیمش را در روز پنجشنبه (18 آوریل) لغو کرد – چهار روز قبل از جدال تیمش یا بمیر در لالیگا با دشمنان سرسخت رئال مادرید. به گزارش دیاریو آ اس اسپانیا، یک شکاف در رختکن، ناشی از اظهارات ایلکای گوندوگان، تاکتیکیست اسپانیایی را وادار به ترک جلسه کرد.

انتقاد علنی ایلکای گوندوگان از رونالد آرائوخو پس از شکست بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن

بارسلونا در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب (16 آوریل) در ورزشگاه Estadi Lluis Olimpic Companys با نتیجه 4-1 (در مجموع 6-4) مقابل پاری سن ژرمن (PSG) متحمل شکست شد. بلوگرانا در دقیقه 12 از رافینیا ضربه زد و در شب 1-0 و در مجموع 4-2 پیش رفت. برای میزبان به نظر می رسید که حرکت آرامی داشته باشد تا اینکه رونالد آرائوخو یک خط قرمز مستقیم برای خطای نفر آخر روی بردلی بارکولا دید.

بازی با 10 نفر در برابر یک تیم برای خون – نتیجه کاملا قابل پیش بینی بود. عثمان دمبله و ویتینیا در مجموع امتیاز را برای پاریسی‌ها به تساوی رساندند، قبل از اینکه کیلیان امباپه با دو گل نیمه دوم آن را از بین برد.

بعد از بازی، ایلکای گوندوگان، هافبک بارسلونا به صراحت تصمیم گیری آرائوخو را زیر سوال برد و گفت که مدافع باید خونسردی خود را حفظ می کرد و حتی اجازه می داد بارکولا پاس بدهد. به گفته گوندوگان، پایین آمدن به 10 نفر فرصت را از بارسلونا برای انجام یک مبارزه عادلانه گرفت.

او (از طریق فوربس) گفت:

البته ترجیح می‌دهم در آنجا گل را دریافت کنم و شاید مهاجم را با وجود اینکه خیلی دور توپ را بازی می‌کرد، تک به تک می‌کردم. حتی نمی دانم او توانسته بود به توپ برسد یا نه. اما به او این فرصت را بدهید، اجازه دهید دروازه بان ما شاید ما را نجات دهد یا حتی گلی را دریافت کند، زیرا اگر یک نفر پایین بیایید و خیلی زود کارت قرمز بگیرید، فقط بازی را می کشد.

پس از اظهارات گوندوگان، جو در بارسا متشنج است

به نقل از AS، اظهارات گوندوگان چندان مورد توجه رختکن بارسلونا قرار نگرفت. گزارش ها حاکی از آن است که ژاوی و کادرش در روز چهارشنبه (17 آوریل) به موضوع منفی داخل رختکن پی بردند و فکر کردند که بهتر است جلسه تمرینی را در فضایی خصمانه برگزار نکنند. ژاوی در حال تجدید نظر در مورد آماده سازی تیمش برای مسابقه بزرگ است اما تنها سه روز فرصت دارد تا راه حلی پیدا کند.

این اولین بار نیست که گوندوغان با عصبانیت خود خشم هم تیمی هایش را برانگیخته است. او زمانی که بارسلونا در اولین ال کلاسیکو فصل در اکتبر شکست خورد، واکنش مشابهی داشت. مانند دفعه قبل، او ممکن است مجبور شود برای خنثی کردن وضعیت خود توضیح دهد.

https://sportslens.com/news/report-xavi-cancels-barcelona-training-dressing-room/ منبع: