ژاوی: رئال مادرید هنوز هم می تواند به ما برسد

ژاوی با تمجید از بازی آرائوخو که در چند صحنه ناجی دروازه بارسا بود، گفت: او مدافع بزرگی است که در این مدت پیشرفت زیادی کرده است، البته همه بازیکنان در این پیروزی نقش خط مقدم داشتند و به همین دلیل تغییرات ایجاد شد. ما دیر به ترکیب رسیدیم.”

سرمربی بارسلونا در ادامه صحبت های خود به تمجید از گلزن تیمش پرداخت و افزود: او در سطح بسیار بالایی قرار دارد و چنین عملکردی طبیعی است، او در خط حمله با لواندوفسکی خوب کار می کند و موقعیت ها را با هم تقسیم می کنند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

او در این دیدار بر سبک بازی تیمش تاکید کرد: سعی کردیم حداکثر فشار را روی تیم حریف وارد کنیم تا آنها نتوانند زمین خود را ترک کنند. ما از این تاکتیک استفاده می کنیم و پیروزی امروز هم به همین شکل به دست آمد. اینجا با کلین شیت، زمانی که به ویارئال 100 درصد شانس ندادیم.”

1801187

سرمربی بارسلونا درباره برد 1-0 خارج از خانه شاگردانش گفت: از این پیروزی خوشحالم چون در خانه مقابل تیمی سخت پیروز شدیم، این تیم تک به تک می زند، پرس می کند و توپ را در اختیار می گیرد. تلاش‌های ناموفق زیادی برای گل داشتیم که فکر می‌کنم به دلیل ضعف در پاس نهایی و تصمیم برای زدن آخرین ضربه بود که اگر درست انجام ندهی در این‌گونه بازی‌ها به مشکل می‌خوریم. “

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا امشب تنها با یک گل پدری موفق شد سد ویارئال را بشکند. آبی ها اکنون با یک بازی بیشتر 11 امتیاز از رئال مادرید بالاتر هستند. ژاوی در پایان بازی با ویارئال تاکید کرد که فاصله ایجاد شده با تیم دوم غیر قابل جبران نیست.

بازی با اروپا در لیگ اروپا ادامه راه دانشجویی ژاوی است. وی در خصوص این بازی گفت: بازی در اروپا شرایط خاص خود را دارد و پیش بینی آن سخت است.

ژاوی، سرمربی بارسلونا بار دیگر به ضعف تیمش در پاس پایانی اشاره کرد و ضربه نهایی را رقم زد.

ژاوی: رئال مادرید هنوز هم می تواند به ما برسد

11 امتیاز اختلاف (با یک بازی بیشتر) با رئال مادرید؛ سوال بعدی ژاوی بود که پاسخ داد:”فکر نمی کنم این فاصله جبران ناپذیر باشد. هنوز تا پایان فصل زمان زیادی باقی مانده است. البته ما از این شرایط راضی هستیم زیرا در شرایط بسیار خوبی قرار داریم. مسیر خوبی است و می‌خواهیم آن را حفظ کنیم. همچنین کاملا مصمم و جدی هستیم.»

سرمربی کاتالان ها با اشاره به اینکه تیمش با وجود پیروزی با حداقل گل، موقعیت های زیادی داشت، خاطرنشان کرد: موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم اما با پاس بد آخر یا تصمیمات بد و شوت های از دست رفته بسیاری از آنها را از دست دادیم. عدد نیز کاملا مشخص است. ما تیمی تهاجمی هستیم، هرچند با حداقل اختلاف پیروز شدیم.”


سرویس خبر شماره: 1870038
24 فوریه 1401 ساعت 03:20
1.2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر