ژاوی: صادقانه بگویم، مادرید شانس بیشتری دارد

شانس پیشرفت: “این یک نیمه نهایی کوپا دل ری و مهمتر از آن یک ال کلاسیکو است. رئال خوش شانس تر است زیرا آنها قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا هستند. برخلاف سوپرکاپ، رئال با شرایط بهتری به ال کلاسیکو رسید و یک امتیاز دارد. بازی خانگی “فکر می کنم شانس رئال بهتر است.”

1807201

فشار زیاد روی بارسا: “همیشه بازی در برنابئو به من انگیزه داده است و هیچ فشاری روی خودم احساس نمی‌کنم. انگیزه و اشتیاق تیم بالاست. رقابت سالمی بین دو تیم وجود دارد و من این را دوست دارم. پیروزی در برنابئو بسیار خاص است. خوب است. ما نباید بترسیم و همیشه مثبت فکر کنیم. نباید به دو شکست اخیر فکر کنیم. باید فکر کنیم که رهبر لالیگا هستیم و سوپرجام را هم برده ایم.”

بارسا غایبما فردا پادری، لواندوفسکی و دمبله را نداریم، اما باید در هر خط یک بازی بی نقص انجام دهیم. هدف ما حفظ توپ و زمین است و باید کمتر از همیشه توپ را از دست بدهیم. رئال بازیکنان بسیار خوبی دارد. سریع و فرصت طلب هستند و می توانند از هر اشتباهی ما استفاده کنند.» ما باید همان عملکرد فینال سوپرجام را تکرار کنیم.

تفاوت رئال و بارسا: رئال در سال‌های اخیر جام‌های مهمی را به دست آورده است، اما ما تیمی در حال رشد هستیم و در دوره انتقال به سر می‌بریم. ما رئال را در سوپرکاپ فوق‌العاده شکست دادیم، اما فردا با تیمی روبرو خواهیم شد که مقابل لیورپول در آنفیلد گلزنی کرده است. راستش را بخواهید رئال از ما خوش شانس تر است.” ما در سوپرجام ثابت کردیم که می توانیم رئال را شکست دهیم و امیدوارم فردا یک تساوی را ببینیم.”

وضعیت آنسو فاطی: او امروز با تیم تمرین کرد و شرایط خوبی دارد. آنسو با انگیزه و شاداب است و فردا می تواند بازیکن مفیدی برای تیم باشد.

بارساگیت:شک ندارم که داور فردا بهترین تصمیم را خواهد گرفت. در طول دوران فوتبالم هرگز احساس نکردم که داوران به بارسا کمک کنند.

ژاوی در کنفرانس خبری آن بازی گفت: “مثل همیشه، ما برای یک بازی با چنین حساسیتی آماده شدیم. رئال حریفان سرسختی است و ممکن است اغلب بهترین تیم در زمین نباشد، اما با یک ضد حمله و دو پاس گل آنها می توانند کار شما را به پایان برسانند. ما به رئال مادرید باختیم. بازی رفت لالیگا و حریف کاملا برتر بود اما در فینال سوپرکاپ پیروز شدیم.بازی بسیار سختی خواهد بود و باید با شخصیت و برد بالا وارد زمین شویم زیرا به ما کمک می کند تا به بازی برگشت برسیم. در نیوکمپ در شرایط بهتری. این دو بازی حساس برای رسیدن به فینال یک جام مهم مهم هستند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا پس از دو شکست متوالی مقابل منچستریونایتد در لیگ اروپا و سپس آلمریا در لالیگا به نیمه نهایی کوپا دل ری راه یافت و فردا شب در برنابئو باید به مصاف رئال برود.

1807241


سرویس خبر شماره: 1873274
Mar 10, 1401 @ 4:16 ب.ظ
8.2K ​​|

0نقطه نظر

برنابئو به من انگیزه می دهد

ژاوی انگیزه های بارسا برای بازی فردا مقابل رئال را تشریح کرد و اعتراف کرد که شانس رئال برای پیروزی بیشتر است.

ژاوی: صادقانه بگویم، مادرید شانس بیشتری دارد

وضعیت روحی تیم پس از دو شکست: “هر روز روی ذهنیت بازیکنان کار می کنیم. به آنها گفتم که دو شکست آخر را فراموش کنند و می توان داستان جدیدی را مقابل رئال نوشت. این نیمه نهایی کوپا دل ری است و ما می خواهیم به فینال برسیم.” وضعیت روحی تیم را خوب در نظر بگیرید.”

1804417

بحث وینیسیوس: او یک بازیکن استثنایی و تعیین کننده برای رئال است. او اکنون در سطح بسیار بالایی بازی می کند و متوقف کردن او دشوار است، اما ما برای او برنامه داریم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی