ژاوی: عصبانی هستم، داور باید به همه توضیح دهد

ژاوی در پایان گفت:“این لیگ قهرمانان است و ما باید بهتر بازی می‌کردیم. اینتر خیلی خوب دفاع می‌کرد و حملات ما هم جواب نمی‌داد. این شکست نگران‌کننده است و ما در شرایط سختی قرار داریم. باید هر سه فینال بعدی را ببریم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

پدری در دقیقه 67 دروازه نراتزوری را باز کرد اما کمک داور ویدیویی باز هم عامل موثری در آن صحنه بود و خطا روی آنسو فاتی را اعلام کرد. اینتر با شش امتیاز در رده دوم گروه C قرار دارد و بارسلونا با سه امتیاز سوم است. بایرن مونیخ با 9 امتیاز صدرنشین این گروه است.

ژاوی درباره صحنه های مشکوک داوری گفت: در این صورت داور باید خودش توضیح دهد. به نظر من توپی که به دست دامفریز خورد پنالتی بود. داور نقش مهمی در فوتبال دارد و تصمیمات او می تواند سرنوشت یک مسابقه را تغییر دهد. او باید اتفاقات مشکوک بازی را برای همه توضیح دهد، من این موضوع را به او گفتم و او درباره اخراج گل پادری برای من توضیح داد اما سوال من در مورد برخورد توپ به دست دامفریس بود اما او توضیح قانع کننده ای نداد.

ژاوی هرناندز در پایان بازی از داوری بسیار ناراضی بود و گفت:من عصبانی هستم زیرا این باخت ناعادلانه بود و ما چیزهای عجیبی را در بازی تجربه کردیم. این یک باخت مهم است و اکنون سه فینال باقی مانده است زیرا در شرایط نامساعدی قرار داریم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امشب از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تیم های اینتر و بارسلونا به مصاف هم رفتند که در این دیدار اینتر با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. اولین صحنه مهم این دیدار زمانی بود که توپ در محوطه جریمه بارسا به اریک گارسیا برخورد کرد و داور صحنه قبلی را پس از بررسی صحنه با کمک VAR، آفساید اعلام کرد. اینتر سپس در دقیقه 2+45 از هاکان چالهان اوغلو یک گل به ثمر رساند.

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا، باخت تیمش مقابل اینتر را ناعادلانه خواند و گفت که داور باید درباره تصمیمات جنجالی خود توضیح دهد.

ژاوی: عصبانی هستم، داور باید به همه توضیح دهد


سرویس خبر شماره: 1846607
13 اکتبر 1401 در 01:12
6.9 هزار امتیاز خبر|

17نقطه نظر

این شکست عادلانه نبود