ژاوی: لیگ قهرمانان چه بی رحمانه است، باید به لالیگا فکر کنید

خاویر ادامه داد:“ما باید دو بازی بعدی را ببریم و امیدواریم اینتر در دو بازی آینده بیشتر از دو امتیاز کسب نکند. این بازی تمام شده است و ما باید به ال کلاسیکو فکر کنیم. باید به خوبی ریکاوری کنیم. باید به این فکر کنیم. لالیگا چون لیگ قهرمانان بسیار سخت شده است. ما در لالیگا پیروزی های متوالی داشته ایم و پیشتاز هستیم. ما باید همین روند را در بازی با رئال ادامه دهیم.”

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا معتقد است که تیمش در لیگ قهرمانان اروپا منصفانه برخورد نشد و در بازی مقابل بایرن و اینتر شایسته بهتر بود. او می گوید باید به لالیگا فکر کند.

ژاوی: لیگ قهرمانان چه بی رحمانه است، باید به لالیگا فکر کنید

ژاوی هرناندز سرمربی بارسا در نشست خبری پس از بازی گفت“ارزیابی من از بازی منفی است و باید بگویم که لیگ قهرمانان تا کنون برای ما بسیار ظالمانه بوده است. در نیمه دوم موقعیت های گلزنی زیادی به اینتر دادیم، اما در نیمه اول عالی بودیم. اولین بازی اینتر. گل به خاطر خطای دفاعی ما بود گل دوم هم از بازی اول مقابل بایرن همه چیز بر علیه ما بود و اگرچه شایسته بود اما نتوانستیم نتایج مورد انتظار را بگیریم.امشب باید خوب حمله می کردیم، گل می زدیم و خوب دفاع کردیم اما در دفاع اصلا خوب نبودیم.» حالا دیگر سرنوشت صعود به ما بستگی ندارد و کار خیلی سخت شده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا امشب در ورزشگاه نوکمپ خود میزبان اینتر بود. این بازی بسیار جذاب و دیدنی که در واقع یکی از بهترین بازی های فصول گذشته UCL محسوب می شد با تساوی 3-3 به پایان رسید. در این بازی پر سرعت و بسیار جذاب، بارسلونا در نیمه اول با پیروزی 1-0 به رختکن رفت، اما در نیمه دوم دراماتیک، اینتر ابتدا گل از دست رفته را پس گرفت و سپس به میدان رفت. بعداً بارسا بازی را به تساوی کشاند اما اینتر دوباره پیش افتاد و این آبی ها بودند که بازی را 3-3 مساوی کردند. به این ترتیب رسیدن بارسا به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت شد. اگر اینتر یکی از دو بازی بعدی خود را برد، بارسا به لیگ اروپا خواهد رفت.

ژاوی در پایان گفت:“فوتبال بازی اشتباه است و باید اشتباهات را به حداقل برسانیم. ما خوب دفاع نکردیم و عملکرد خوبی را از نیمه اول در نیمه دوم ندیدیم. ما بهای گزافی برای اشتباهات خود پرداختیم و بازی تغییر کرد. بازیکنان من تمام تلاش خود را کردند اما نتیجه ای نداشت. ما نباید موقعیت هایمان را خراب می کردیم و در مونیخ به اندازه دو گل بایرن گل نمی زدیم. “سال گذشته نتوانستیم صعود کنیم چون از کیفیت پایین تیم، اما امسال دردناک‌تر است، زیرا اگر صعود نکردیم، به خاطر اشتباهات فردی ماست.»



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1847908
21 اردیبهشت 1401 ساعت 01:18 |
19.7 هزار |

19نقطه نظر

ما بهای سنگینی پرداختیم