ژاوی: ما این پیروزی را مدیون لواندوفسکی و تراشتگن نیستیم

رکورد ترشتگن 554 دقیقه بدون گلزنی:رکورد خوبی است اما برای ما و او فقط پیروزی مهم است، در این لیست نباید نقش مدافعان را نادیده گرفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ژاوی هرناندز معتقد است که برد امشب مقابل مایورکا نتیجه یک تلاش تیمی است و نباید صرفاً به رابرت لواندوفسکی و مارک آندره ترشتگن نسبت داد.

ژاوی: ما این پیروزی را مدیون لواندوفسکی و تراشتگن نیستیم

خاویر ادامه داد:درست است که با تک گل لواندوفسکی پیروز شدیم و تراشتگن چند سیو خوب انجام داد، اما این پیروزی حاصل تلاش همه بازیکنان است. ما در دفاع خیلی خوب بودیم و در تمام قسمت ها خوب جنگیدیم. تراشتگن و لوا دو بازیکن تعیین کننده هستند، اما نباید تلاش سایر بازیکنان را نادیده گرفت.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امشب در بازی پایانی دومین شب از هفته هفتم لالیگا، بارسلونا موفق شد با تک گل دقیقه 20 روبرت لواندوفسکی میزبان مایورکا را شکست دهد. این ششمین برد متوالی کاتالان ها در فصل جاری لالیگا بود که آنها را به 19 امتیاز و موقتاً یک امتیاز بیشتر از رئال مادرید صدر جدول رساند.


سرویس خبر شماره: 1846063
10 اکتبر 1401 در 01:26
2.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

همه تیم ها خوب بودند

ژاوی در مورد لواندوفسکی گفت“رابرت امشب کار تعیین کننده ای انجام داد. او برای ما تضمین کننده گل است، اما نباید او را فقط به خاطر گل هایش تحسین کرد. لواندوفسکی در کارهای دفاعی به خوبی شرکت می کند. او بهترین ارتباط را با هم تیمی هایش در زمین دارد و همچنین موقعیت های خوبی ایجاد می کند. او یک بازیکن کامل است.”

ترکیب تیم مقابل اینتر در لیگ قهرمانان اروپا:“همه بازیکنانم می توانند در ترکیب ثابت حضور داشته باشند. قبل از شروع جام جهانی بازی های حساس و فشرده ای داریم و به بازیکنانم گفته ام که آماده باشند زیرا در هر بازی برگزار می شود.”

ژاوی هرناندز سرمربی بارسا در نشست خبری پس از بازی گفت:ما صبور بودیم و خونسردی خود را حفظ کردیم. بازی در برابر تیمی که 1-4-5 بازی می کند همیشه دشوار است. در نیمه اول سرعت خوبی داشتیم، اما در نیمه دوم به خوبی نبودیم. بازی کردن هرگز آسان نیست. در مایورکا و به همین دلیل فکر می کنم این برد بسیار مهم بود.توجه داشته باشید که بعد از استراحت در بازی های داخلی برای همه تیم ها سخت است.