ژاوی: متاسفیم و ناراحتیم

کسب تنها 4 پیروزی در 16 بازی اروپایی و حذف شدن در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا نشان می دهد که شاگردان ژاوی با وجود عملکرد خوب در اسپانیا هنوز توانایی رقابت در سطح بالای فوتبال اروپا را به دست نیاورده اند. ژاوی در این خصوص تاکید کرد: فکر می کنم عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته داشتیم، سال آینده دوباره تلاش می کنیم و اکنون تمرکزمان روی جام حذفی و لیگ است.

سرمربی بارسلونا تاکید کرد که تیمش مستحق شکست مقابل یونایتد نیست.

ژاوی: متاسفیم و ناراحتیم


سرویس خبر شماره: 1872150
مارس 05, 1401 در 02:18
9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اکنون روی جام حذفی و لالیگا تمرکز می کنیم

وی افزود: آنها در نیمه دوم پیروز شدند و قدرت بیشتری از خود نشان دادند، البته ما در نیمه اول آن شرایط را تحت کنترل خود داشتیم، زمانی که بازی مساوی شد، شرایط خوبی داشتیم. ما باید گل می زدیم و می توانستیم نتیجه متفاوتی بگیریم. واقعا متأسفیم و ناراحتیم.”

1805268

سرمربی بارسا دیروز پیش بینی کرد که تیمش در شرایطی که گاوی، پدری و دمبله را در اختیار ندارد می تواند به یونایتد ببازد و متاسفانه این پیش بینی به حقیقت پیوست. ژاوی با تاکید بر اینکه بارسا می توانست نتیجه بهتری کسب کند، گفت: ما موقعیت های گلزنی خوبی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. “

وی با اشاره مجدد به اهمیت موفقیت در دو رقابت باقیمانده داخلی (حذفی و قهرمانی) افزود: باید از خود انتقاد کنیم و نقاط ضعف را شناسایی کنیم. البته همانطور که گفتم باید روی بازی های آینده تمرکز کنیم. ما یک بازی داریم و سپس به نیمه نهایی جام حذفی می رویم، تمرکز فعلی ما باید روی این چیزها باشد.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا در شرایطی که شانس اول قهرمانی لالیگا محسوب می شود، با شکست مقابل یونایتد از رسیدن به جمع 16 تیم پایانی لیگ اروپا بازماند. نمایش در اروپا با سرمربی جوانش ادامه دارد. این تیم با مدیریت ژاوی از 16 بازی اروپایی تنها در 4 بازی پیروز شد. سرمربی بارسا در پایان دیدار مقابل منچستریونایتد که با شکست 2-1 همراه بود، این نتیجه را مایه شرمساری دانست.

سرمربی بارسلونا در پایان صحبت های خود یادآور شد: من با کازمیرو و واران صحبت کردم و برای تیم منچستریونایتد احترام زیادی قائل هستم و یک بار دیگر این پیروزی را به آنها تبریک می گویم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ژاوی در ابتدای صحبت های خود با اشاره به قدرت بدنی تیم حریف که نقش مهمی در نتیجه نهایی داشت، گفت: آنها در شرایط بدنی بسیار خوبی قرار داشتند و اولین گلی که به ثمر رساندند باعث شد تا ما خیلی خوب باشیم. از جزئیات سرنوشت بازی را تعیین می کند “آنها این کار را کردند و شرم آور است زیرا تیم ما چهره خوبی نشان داد و شاید ما مستحق نتیجه بهتر بودیم.”