ژاوی منتظر می ماند. آیا لیست هشت نفره کامل می شود؟


سرویس خبر شماره: 1835784
آگوست 7, 1401 @ 5:50 بعد از ظهر
3.7 هزار |

2نقطه نظر

گزارش Mondeportivo

ماه گذشته، مجله Mondeportivo در گزارشی اختصاصی مدعی شد که ژاوی از مدیران بارسا خواسته تا 8 بازیکن را به خدمت بگیرند. از این هشت بازیکن تاکنون پنج بازیکن امضا شده و تلاش برای جذب سه بازیکن دیگر ادامه دارد. سزار آزپیلیکوئتا، مارکوس آلونسو و برناردو سیلوا اگرچه جذب ستاره پرتغالی از سیتی بسیار دشوار به نظر می رسد.

در مورد برناردو، گفته می شود سیتی 100 میلیون یورو می خواهد و با این رقم بسیار بعید است که ستاره پرتغالی در بارسلونا دیده شود. بارسلونا همچنین قصد دارد به زودی با چلسی برای جذب آزپیلیکوئتا و آلونسو مذاکره کند، اگرچه متقاعد کردن باشگاه لندنی کار آسانی نیست.



مجله اخبار فوتبال خارجی

از لیست خرید ژاوی، تاکنون پنج بازیکن جذب شده اند و تلاش ها برای جذب سه بازیکن دیگر ادامه دارد.

ابتدا فرانک کسیه و آندرس کریستنسن به عنوان بازیکن آزاد توسط بارسلونا به خدمت گرفتند. سپس رافینیا، وینگر برزیلی لیدز یونایتد به بارسا پیوست و سپس روبرت لواندوفسکی و ژول کنده به خدمت گرفتند. بارسلونا همچنین توانست عثمان دمبله را متقاعد کند که قراردادش را تمدید کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا روز گذشته توانست انتقال ژول کونده را نهایی کند و از این مدافع فرانسوی به عنوان پنجمین خرید تابستانی باشگاه کاتالانی یاد می شود. کونده نیز مورد علاقه چلسی بود، اما در نهایت تصمیم گرفت به بارسلونا برود. متئو آلمانی و جوردی کرایف از تیم مدیریت ورزشی بارسلونا تاکنون عملکرد درخشانی در نقل و انتقالات داشته اند و تقریبا نیمی از درخواست های ژاوی (سرمربی) را تامین کرده اند.