ژاوی موافق است: ستاره چلسی در بارسلونا ناراضی است

اوبامیانگ که در نیم فصل قبل در بارسا حضور داشت و عملکرد خوبی داشت، در نهایت به دلیل مشکلات مالی بارسا و نیاز باشگاه به خرید یک مدافع، به چلسی منتقل شد، اما اوبامیانگ تمایل زیادی برای بازگشت دارد و بارسلونا مشتاق است. تا او را برگرداند

1738177


سرویس خبر شماره: 1896928
آوریل 01, 1402 در 8:35 ب.ظ
12.1 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

بازگشت اوبا به نیوکمپ

به گزارش موندپورتیوو، پیر امریک اوبامیانگ می خواهد به بارسلونا بازگردد و ژاوی مشتاق است دوباره با ستاره گابنی متحد شود.

ژاوی موافق است: ستاره چلسی در بارسلونا ناراضی است

یکشنبه شب حضور اوبامیانگ در رختکن بارسا پس از برد ال کلاسیکو نیز خبرساز شد. او در انگلیس بسیار مورد انتقاد قرار گرفت اما در بارسلونا از این تصمیم استقبال کردند. قرارداد اوبامیانگ با چلسی تا 30 ژوئن 2024 اعتبار دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش موندودپورتیوو، ژاوی که مخالف جدایی اوبامیانگ بود اما به دلیل شرایط موجود مجبور به قبول درخواست باشگاه شد، نظر بسیار مثبتی در مورد بازگشت ستاره گابنی دارد و او می تواند یکی از خریدهای خوب تابستانی باشد.بازار بارسا.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم چلسی همچنان از تصمیم این باشگاه برای کنار گذاشتن او از لیست اروپایی بسیار شوکه است. سالن ورزش چلسی او اخیرا تایید کرد که خریدهای جدیدش از جمله انزو فرناندز، میهایلو مودریچ و ژائو فلیکس به لیست بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا اضافه شده اند. برای قرار گرفتن این سه بازیکن در لیست اروپایی باید بازیکنی را حذف می کردند و این بازیکن اوبامیانگ بود که با تصمیم مدیران و کادر فنی این باشگاه نامش از لیست آبی های لندن برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا حذف شد. باشگاه.

1798039

اوبامیانگ در این فصل 18 بازی برای چلسی انجام داده و سه گل (یک گل در لیگ برتر) و یک پاس گل به ثمر رسانده است. او جایی در برنامه های گراهام پاتر ندارد و اکنون می توان در مورد جدایی او در پایان فصل صحبت کرد.