ژاوی: هلند برای پولش سیتی را انتخاب کرد

حمله کننده:“من فکر می کنم چه در پایان یک فصل موفق شویم یا نه، خط حمله باید هر سال تقویت شود. اگر شکست بخوریم، این تغییر باید اجتناب ناپذیر باشد. مشکل این است که وضعیت اقتصادی بارسا خوب نیست و ما در مشکل هستیم. من معتقدم اگر بخواهیم فصل بعد در جام های مختلف قهرمان لیگ شویم، باید یک مهاجم بزرگ جذب کنیم، در این شکی نیست، من راضی و خوشحالم که با لاپورتا کار می کنم و به اینجا اعتماد داریم. می دانیم که مدیریت تمام تلاش خود را انجام خواهد داد. “ما می دانیم که چه می خواهیم و همه چیز طبق برنامه پیش می رود.”


سرویس خبر شماره: 1823472 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 15:55 |
6,765 امتیاز خبر|

7نظرات

باید بازیکن بفروشیم تا بتوانیم خرید کنیم

عدم حضور بوسکتس:“ما بازیکنی مثل بوسکتس نداریم و غیبت او خبر بدی است. البته ما گزینه هایی برای جایگزینی سرخیو داریم و باید توجه داشت که بوسکتس همیشه برای ما بازی نمی کند. ما باید یک بازیکن با کیفیت دیگر به جای او داشته باشیم.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا پس از پیروزی در آخرین لحظات شنبه شب مقابل رئال بتیس، خود را برای بازی مقابل سلتا در نیوکمپ آماده می کند. بارسا برای کسب مقام دوم و شرکت در سوپرکاپ اسپانیا در فصل آینده، 4 امتیاز از سه بازی باقی مانده خود را می خواهد.

هلند به منچسترسیتی علیرغم صحبت های شخصی با او در مونیخ:“هنوز رسمی نیست، اما باید بپذیریم که شرایط اقتصادی ما اجازه جذب او را نمی دهد. می دانم که وقتی رسمی شد همین سوال از من پرسیده می شود. نمی توانم دروغ بگویم. چه کسی می تواند جذابیت او را رد کند.” چندین بار به مونیخ رفته و با هلند مذاکره نکرده است، اگر بالاخره انتقال او رسمی شد، فقط به خاطر پول است.» من قصد بی احترامی به یک باشگاه را ندارم.

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: این بازی می تواند مرجع خوبی برای ما باشد. سهمیه مشخص شده و باید رتبه دوم را هم مشخص کنیم. سلتا تیم بسیار خوبی است و تهاجمی بازی می کند. بقای آنها قطعی است و بدون فشار با ما برابری می کنند. آنها بازیکنان باکیفیت و توانایی کنترل توپ دارند و خوشبختانه ما از نظر جسمی و روحی به شرایط ایده آل رسیده ایم.

خروجی ها: “ ما دقیقا می دانیم که کدام بازیکنان باید جدا شوند. جذب بازیکن جدید به طور مستقیم با فروش بازیکن مرتبط است. بودجه خوبی برای خرید نداریم و جدایی چند بازیکن ضروری است.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

وضعیت آنسو فاطی:او در شرایط خوبی قرار دارد و اگرچه برای 90 دقیقه دیگر آماده نیست، اما در کل خیلی بهتر از قبل است.

مشکل بارسا با از دست دادن توپ“ما در بازی های اخیر توپ های زیادی را از دست دادیم و این خوب نیست. ما باید برای حفظ توپ مسئولیت بیشتری داشته باشیم، به خصوص در بازی فردا زیرا سلتا تیمی است که به خوبی مقابل حریف فشار می آورد. ما نباید توپ را هدر دهیم. توپ بیهوده است و ما باید در آن پیشرفت کنیم.”

ژاوی هرناندز در واکنش به انتقال تقریبا قطعی ارلینگ هالند به سیتی، این موضوع را به پول بیشتر باشگاه انگلیسی مرتبط دانست.