ژاوی: هنوز 4 فینال باقی مانده است، رئال شایسته قهرمانی بود

آینده تیم و بازیکنان: اکنون نمی توانیم در مورد آینده صحبت کنیم زیرا 4 بازی کلیدی در پیش داریم. دیپای امشب در ترکیب اصلی قرار داشت زیرا در تمرین واقعاً خوب عمل کرد. در هفته گذشته، او تلاش زیادی برای تمرین کرد و دستمزد گرفت. من چنین بازیکنانی را در تیمم می خواهم. با این تعهد و این کیفیت، او می تواند تفاوت ایجاد کند.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا در پایان بازی گفت: روی گل اولی که زدیم کار کردیم. به همین دلیل است که فران تورس و ممفیس دیپای امروز را از صفر شروع کردند. من فکر می کنم آنها به خوبی یکدیگر را درک می کنند. من از عملکرد تیمم کاملا راضی هستم. آن سه امتیاز کمی ما را راحت کرد و به اهدافمان نزدیک شدیم.»

ژاوی هرناندز چهار بازی آخر لالیگا را برای بارسا کلیدی خواند و تکرار کرد که رئال شایسته قهرمانی است.

تیم فوتبال بارسلونا در آخرین دیدار شب دوم از هفته سی و چهارم لالیگا از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه نوکمپ میزبان مایورکا بود و با نتیجه 2 بر یک این تیم را شکست داد. بارسا با گل ممفیس دیپای در دقیقه 25 و سرخیو بوسکتس در دقیقه 54 پیش افتاد.آنچه اتفاق افتاد تنها زمانی رخ داد که تیم کاتالانی نوزدهمین برد خود در این فصل را کسب کرد و با 66 امتیاز به رده دوم جدول رده بندی لالیگا بازگشت. . مایورکا نیز با قبول هجدهمین شکست فصل خود با 32 امتیاز در رده شانزدهم باقی ماند.

ژاوی ادامه داد: اکنون شاهد رقابت فشرده 5 تیم لالیگا هستیم. رئال تیمی بود که شایسته این نام بود و من می خواهم به آنها تبریک بگویم. در یک رقابت 38 هفته ای، تیمی که بیشترین ثبات را در نتایج داشته باشد برنده خواهد شد و هیچ کس را نمی توان فریب داد. رئال شایسته این عنوان بود.


سرویس خبر شماره: 1822332 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 02:00 |
874 |

0نظرات

به اهدافمان نزدیکتر شدیم