ژاوی: یک پدر و یک گاو بهتر از من و اینیستا هستند

ژاوی معتقد است بازیکنان جوان بارسا از بهترین بازیکنانی هستند که باشگاه تا به حال تولید کرده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بسیاری ژاوی و اینیستا را یکی از بهترین زوج های خط میانی تاریخ فوتبال می دانند، اما سرمربی فعلی بارسا معتقد است زوج فعلی بارسا در سنین پایین نشان داده که آینده درخشانی دارد و در مقایسه با او و اینیستا در 20 سالگی در سطح بالاتری بازی می کنند.


او به موندو دپورتیوو گفت: “من در 20 سالگی و اینیستا در 20 سالگی در سطح فعلی مادر و گاو نبودیم. اریک گارسیا در 20 سالگی؛ آنسو…؛ نحوه مبارزه گاو، علاقه ای که در بازی دارد… ما در آن سطح نبودیم.”
ژاوی همچنین بر لزوم رسیدگی به بازیکنان جوان تاکید کرد: گاوی تقریبا در همه مسابقات بازی می کند، آنسو هم یک استعداد است… شاید توقعات از آنها زیاد باشد.

بارسا در دومین حضور ژاوی روی نیمکت این تیم در صدر جدول لالیگا قرار دارد، اما ژاوی تاکید کرد که برای جلب رضایت هواداران باید به جام برسند: “من همیشه گفته ام که تمرین در بارسا مانند چرخ فلک احساسات است. شما باید از نظر عواطف بسیار متعادل باشید «باشید، باید به ذات و شخصیت ما ایمان داشته باشید. ما یک هویت داریم و هواداران آن را می بینند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

ژاوی، سرمربی بارسلونا فکر می کند که ستاره های فعلی آبی ها و آرسنال، پدری و گاوی، بهتر از او و اینیستا در سن فعلی خود هستند.

ژاوی: یک پدر و یک گاو بهتر از من و اینیستا هستند


سرویس خبر شماره: 1860417
29 دسامبر 1401 در 10:25 ب.ظ
5.2 هزار |

2نقطه نظر