ژاپن مست از رهبری مستبد در میان بزرگان است

الان شما چه احساسی دارید؟
“میتونم بگم؟ آفرین! متشکرم، متشکرم، متشکرم، واقعاً کار همه خوب است!”


سرویس خبر شماره: 1856852
11 دسامبر 1401 در 08:58
3.7 هزار |

0نقطه نظر

با شکست آلمان و اسپانیا به فینال رسید. آیا شما پاسخی دارید؟
“البته جواب را دارم. بعد از باخت به کاستاریکا سه روز بسیار سخت را پشت سر گذاشتیم اما همه از این شرایط سخت گذشتیم و ذهنیت بازگشتی را نشان دادیم و امروز با احساس قوی به این نتیجه رسیدیم.”

خبرنگار ژاپنی در پایان بازی چند سوال از یوتو ناگاتومو، هافبک 36 ساله اف سی توکیو پرسید و این بازیکن با خوشحالی به سوالات پاسخ داد:

در تمرین گفتی رویای پیروزی مقابل اسپانیا را در سر می پرورانی، اما بالاخره محقق شد.
“بله، درست است. آفرین به هم تیمی هایم، کادر مربیگری و همه هوادارانی که ما را اینجا در ورزشگاه تشویق کردند. آفرین به همه کسانی که من را جلوی تلویزیون در ژاپن تشویق کردند. همه آنها فوق العاده بودند و من هم می خواهم از شما خبرنگاران تشکر کنم!

ژاپن به عنوان تیم برتر مقابل کرواسی نایب قهرمان جهان قرار گرفت و برای رسیدن به جمع 8 تیم برتر جام جهانی باید لوکا مودریچ و دوستانش را شکست دهد.
دیدار این دو تیم 23 آذرماه برگزار می شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

یوتو ناگاتو، هافبک 36 ساله تیم ملی ژاپن پس از پیروزی اسپانیا و صعود تاریخی از گروهی سخت ابراز خوشحالی کرد و به چند سوال پاسخ داد.

ژاپن مست از رهبری مستبد در میان بزرگان است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سامورایی ها به طرز معجزه آسایی و قدرتمند توانستند در گروهی که اسپانیا و آلمان حضور داشتند، دو غول اروپایی را شکست دهند و به عنوان تیم برتر به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها راه پیدا کنند.جام هایی که جهانی شده است.
ژاپنی ها در دقیقه 11 از حریف خود عقب افتادند اما پس از شروع نیمه دوم و با دو تعویض باشکوه آقای هاجیمه موریاسو در عرض 6 دقیقه دو بار دروازه اونای سیمون را باز کردند و این پیروزی باشکوه را تا پایان بازی حفظ کردند. بازی و در نهایت جشن گرفتند

با وجود تجربه تلخی که در گذشته داشتی، برنامه ای برای حرکت رو به جلو در مرحله حذفی داری؟
دو بار در سال‌های 2010 و 2018 نتوانستیم از مرحله یک هشتم نهایی عبور کنیم و من واقعاً از این بابت ناامید هستم.