ژاکا: چرا ما پیروزی مقابل فولام را جشن نمی گرفتیم؟

گرانیت ژاکا معتقد است که بازیکنان آرسنال پس از گلزنی و پیروزی مقابل فولام حق جشن گرفتن را داشتند.

ژاکا: چرا ما پیروزی مقابل فولام را جشن نمی گرفتیم؟


سرویس خبر شماره: 1841603
10 سپتامبر 1401 در 6:45 ب.ظ
1.4K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

خوشبختی حق ماست

او در پایان بازی دیشب آرسنال و استون ویلا (آرسنال 2-1 پیروز شد) گفت.چرا نباید برد و دو گلی که به فولام زدیم را بگیریم؟ بیایید جشن بگیریم ما به همه باشگاه ها احترام می گذاریم. یعنی چون اسم تیم فولام بود نباید خوشحال باشیم؟ اگر گل ها را جشن نمی گرفتیم، بازیکنان فولام نمی گفتند چرا خوشحال نیستیم؟ به نظر من گل زدن و جشن نگرفتن بی احترامی به تیم مقابل است. فولام در این فصل فقط به ما باخت و آنها تیم بسیار خوبی هستند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پنج هفته از لیگ برتر انگلیس می گذرد و برخلاف تصور، آرسنال با 5 برد و 15 امتیاز صدرنشین است. منچسترسیتی با 13 امتیاز از این تیم عقب است. شنبه گذشته توپچی ها موفق شدند در ورزشگاه اختصاصی خود فولام را 2-1 شکست دهند. آرسنال ابتدا عقب افتاد اما بعد دو گل زد و بازی را با برد به پایان رساند. گابریل مارتینلی در دقیقه 85 گل پیروزی آرسنال را به ثمر رساند. شادی شدید بازیکنان آرسنال پس از به ثمر رساندن دو گل و پیروزی در دقایق پایانی مقابل فولام مورد انتقاد برخی کارشناسان قرار گرفته است، اما گرانیت ژاکا، هافبک سوئیسی آرسنال گفته است که منتقدان اشتباه کرده اند.

ژاکا ادامه داد“شما نمی توانید همه را راضی کنید. اگر گلی را به ثمر نرسانیم و آن را جشن نگیریم، عده ای اعتراض می کنند و اگر خوشحال باشیم دیگران ناراحت می شوند. ما فوتبالیست هستیم و اگر گل بزنیم و در یک مسابقه پیروز شویم، خواهیم بود.” خوشحالم.” نام حریف برای ما مهم نیست.”



مجله اخبار فوتبال خارجی