ژست خداحافظی آقای گل در نقش جهان (عکس)


سرویس خبر شماره: 2049130
28 ژوئن 1403 ساعت 6:20 ق.ظ.
813 امتیاز خبر

2نقطه نظر

عکس جالبی از شهریار مغانلو در بازی با گل گهر سیرجان به ثبت رسید.

ژست خداحافظی آقای گل در نقش جهان (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شهریار مغانلو در دقایق پایانی بازی جای خود را به گلگهار سیرجان در زمین داد و تا سوت پایان بازی در کنار تابلوهای تبلیغاتی پشت دروازه ماند.

شهریار در دقایق پایانی دستانش را در همان نقطه زمین بالا برد و احساس کرد که باید سوت پایان بازی زده شود و این عکس در حالی گرفته شده که او در دید واضحی از ورزشگاه نقش جهان بوده و تصویر جالبی ساخته شده است!

با توجه به شرایط خوبی که مغانلو در سپاهان به جا گذاشت و دو عنوان آقای گلی که به دست آورد، علاقه هواداران، مربیان و باشگاه سپاهان به این بازیکن و هم تیمی هایش با کیفیت مغانلو، بعید به نظر می رسد که او تصمیمی بگیرد. از سپاهان جدا شد. این عکس مثل یک خداحافظی بزرگ بود!

2044450

مقانلو در این دیدار پرتلاش و دونده ظاهر شد و چندین بار تلاش کرد تا دروازه حریف را باز کند، اما باز هم مانند سایر دیدارهای جام خولا ناکام ماند و شاید تنها گلی که در جام خولا 1402-03 به ثمر رساند. حکم قهرمانی این تیم را امضا می کند!

این آخرین بازی فصل مغانلو در نقش جهان بود و باید دید سرنوشت او در فصل آینده چگونه رقم خواهد خورد و بار دیگر امید اصلی هواداران به گلزنی در نقش جهان خواهد بود یا شرایط دیگری رقم خواهد خورد. .

مجله اخبار فوتبال داخلی