“ژست درخشان” لیورپول در حمایت از مبارزه نادر با سرطان بازیکن لیگ یک – باشگاه لیورپول

“چه ژست درخشان – متشکرم.”

بازیکنان و کارکنان بریستول روورز، از جمله جوی بارتون، سرمربی، برای حمایت از اندرتون، سر خود را تراشیده اند. صفحه GoFundMe به منظور جمع آوری کمک های مالی برای مدافع راه اندازی شده است.

در ماه ژوئیه، تیم لیگ یک بریستول روورز اعلام کرد که اندرتون به استئوسارکوم مبتلا شده است که نوعی نادر از سرطان استخوان است.

?? را @LFC تیم و کارکنان در مورد تلاش‌های نیک اندرتون برای جمع‌آوری کمک‌های مالی شنیده بودند و با مهربانی یک پیراهن امضا شده «آندرتون 16» لیورپول را اهدا کردند! ?

آندرتون در سال 2021 از کارلایل به روورز پیوست و قبل از تشخیص بیماری، 39 بازی برای این باشگاه انجام داد و در دسامبر از هواداران به خاطر آرزوهای خوب آنها در حین درمان تشکر کرد.

* برای کمک به مبارزه نیک اندرتون علیه استئوسارکوم، به او سر بزنید صفحه GoFundMe در اینجا.



https://www.thisisanfield.com/2023/02/liverpools-brilliant-gesture-in-support-of-league-one-players-rare-cancer-fight/ منبع:

با توجه به اینکه نیک اندرتون، مدافع بریستول روورز تحت درمان برای نوع نادری از سرطان است، لیورپول از تلاش های او برای جمع آوری کمک های مالی حمایت کرده است.

او نوشت: «قدرتی که به خانواده ام داده اند قابل توصیف نیست.

حداقل یک سال جهنمی بوده است. مثبت اندیش باشید و هر روز را همانطور که می آید در نظر بگیرید. باید تلاش کرد و ذهن را سالم نگه داشت.»

این جوان 26 ساله که از رده های جوانان در پرستون عبور کرد، برای برداشتن بخشی از استخوان ران تحت عمل جراحی قرار گرفت و در حال حاضر تحت شیمی درمانی شدید برای مبارزه با این بیماری است.

— بریستول روورز (@Official_BRFC) 3 فوریه 2023

بریستول روورز این هفته عکسی از یورگن کلوپ و بازیکنانش از مرکز تمرینی AXA به اشتراک گذاشت، در حالی که جردن هندرسون پیراهن لیورپول “Anderton 16” را در دست داشت.

چه حرکت درخشانی – متشکرم؟#خانواده فوتبالی #بریستول ریزر #بریستول راورز @nikanderton_ @لیگ برتر @EFL pic.twitter.com/8jGKM8GwmQ

این پیراهن اکنون به عنوان بخشی از تلاش باشگاه برای جمع آوری کمک مالی به حراج گذاشته خواهد شد که در روز شنبه در جریان درگیری آنها با MK Dons ادامه خواهد داشت.

لیورپول که در حال حاضر جارل کوانسا، مدافع میانی را به صورت قرضی در استادیوم مموریال دارد، اکنون از این کمپین حمایت کرده است.