ژوزه مورینیو به دنبال حضور شگفت انگیز در تابستان برای دینام لیورپول است

اعتقاد بر این است که یکی از بازیکنان لیورپول هدف نقل و انتقالات تابستانی برای دشمن سابق قرمزها باشد.

رسانه ترکیه ای آیان اسپور روز دوشنبه گزارش داد که ژوزه مورینیو، سرمربی جدید فنرباغچه، به دنبال انتقالی گستاخانه برای داروین نونز است، به طوری که گمان می رود خورخه مندس، سرمربی و ایجنت سابق چلسی از قبل بحث هایی را در مورد احتمال خرید این بازیکن 25 ساله آغاز کرده است.

این گزارش به ارزیابی LFC از مهاجم اروگوئه‌ای 70 میلیون یورو (59.4 میلیون پوند) اشاره می‌کند که تقریباً 5 میلیون پوند کمتر از مبلغی است که ما در ابتدا به بنفیکا برای جذب او دو سال پیش پرداخت کردیم (قبل از اینکه اضافه‌ها در نظر گرفته شوند).

بیشتر بخوانید: “من دارم پلی استیشن بازی می کنم…” – آس لیورپول درباره “ناامیدی” یورو 2024 صحبت می کند

بیشتر بخوانید: لیورپول امیدوار است که اگر در تابستان امسال از دو تیم جوان مورد علاقه خود پول نقد کند، 40 میلیون پوند به دست آورد.

با مودبانه ترین شرایط ممکن، ما می خواهیم به مورینیو، مندس و فنرباغچه بگوییم که اگر فکر می کنند که نونز را با قیمتی کمتر از مبلغی که لیورپول برای او پرداخت کرده است، بروند و دویدن پرش کنند.

شماره 9 قرمزها می تواند در مواقعی که او در موقعیت هایی که انتظار گلزنی از او را می رباید ناامید کننده باشد، اما بازگشت 33 گل در 96 بازی تاکنون برای این باشگاه مایه شرمساری نیست.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

در واقع، او ممکن است اواخر این ماه در فرم پروازی به مرسی ساید برگردد و در هر هفت بازی اخیرش برای اروگوئه گلزنی کرده باشد. یک گل دیگر در بازی یک شبه آنها در کوپا آمریکا مقابل ایالات متحده باعث می شود که او با تبدیل شدن به اولین بازیکن مردی که در هشت بازی متوالی برای کشورش گلزنی می کند، تاریخ ساز شود (liverpoolfc.com).

بر اساس این شواهد، لیورپول مشتاق فروش او به هر کسی خواهد بود، هرگز به کسی اهمیت نمی‌دهد که سابقه مورینیو در دشمنی با هواداران LFC در دوران حضورش در چلسی و منچستریونایتد داشته باشد.

برای خود نونز، حماقت بزرگی است که با مربی ای که هر جا که می رود به تحقیر برخی از بازیکنانش در مجادلات عمومی و دادگاه فکر نمی کند، حماقت بزرگی است، به خصوص زمانی که این مهاجم 25 ساله همیشه از مرسی ساید حمایت کرده است. زمانی که دیگر مربیان یا هواداران ممکن است به او اعتراض کرده باشند.

اگر رک و پوست کنده این انتقال پیشنهادی روز به روز روشن شود، ما شگفت زده خواهیم شد.

نمای نزدیک EOTK با جان ولش: “پسر محلی که رویای خود را زندگی کرد” و پیش بینی های LFC Slot



https://www.empireofthekop.com/2024/07/01/mourinho-nunez-fenerbahce-liverpool-transfer-news/ منبع: