ژوزه مورینیو دوباره روی سردار آزمون زوم کرد

مهاجم 29 ساله ایرانی آینده ای در تیم بایرلورکوزن ندارد. استفان ون ناکس، روزنامه نگار آلمانی گفت که مدیریت این تیم آلمانی به دنبال تیمی برای سردار است و در تابستان امسال به فروش دائمی این مهاجم فکر می کند.

این بازیکن 29 ساله تا سال 2027 با لورکوزن قرارداد دارد، اما به نظر می رسد که او این تیم را برای همیشه در تابستان ترک خواهد کرد. آزمون، به صورت قرضی در سری آ، سه گل به ثمر رساند و چهار پاس گل داد و در پایان فصل دوران حضورش در جالوروسی را به پایان رساند.

لورکوزن آماده است تا آزمون را به صورت دائمی بفروشد و برنامه ای برای قرض دادن او به تیم دیگری ندارد، اما آنها برای یافتن تیمی برای بازیکنی که 83 بازی ملی برای ایران انجام داده، به سختی تلاش کرده اند.

سویا تنها به جذب قرضی آزمون علاقه مند است و نمی خواهد او را برای همیشه بخرد و همین موضوع شانس پیوستن این بازیکن ایرانی به لالیگا را کاهش داده است. این در شرایطی است که ژوزه مورینیو، سرمربی فنرباغچه ممکن است علاقه مند به خرید آزم باشد. این مربی پرتغالی با آزون در رم کار کرده و او را می شناسد. اینکه آیا آزمون به اندازه کافی نام بزرگی برای پروژه فنرباغچه مورینیو است، قابل بحث است.

این بازیکن ایرانی در ژانویه 2022 با 2.5 میلیون یورو از زنیت سن پترزبورگ به لورکوزن پیوست. با این حال، مصدومیت باعث شد آزون نتواند برای لورکوزن حاضر شود. تست بعید است دوباره برای لورکوزن بازی کند. گفته می شود علاوه بر رم، تیم های ایتالیایی دیگری نیز به جذب او علاقه مند هستند.

بیشتر بخوانید: سردار آزمون به فروش می رسد! / لورکوزن تاوان مهاجم ایرانی را پرداخت

سرویس اخبار فوتبال خارجی