ژول کنده در مقر باشگاه بارسا؛ امضا تا ساعات دیگر

دو باشگاه بارسلونا و سویا بعد از ظهر دیروز برای این انتقال به توافق رسیدند. اما توافق آنها مورد توجه رسانه ها قرار نگرفت. مبلغ قرارداد کنده هنوز به طور رسمی اعلام نشده است اما رسانه های اسپانیایی ادعا می کنند که ژول کنده با قراردادی به ارزش 50 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون یورو پاداش به بارسا خواهد پیوست.

ژول کنده در حال حاضر در مقر باشگاه بارسلونا حضور دارد و پس از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی در ساعات آینده قرارداد خود را با این باشگاه امضا خواهد کرد.

مدافع فرانسوی صبح امروز با سویا خداحافظی کرد و ساعاتی پیش وارد فرودگاه ال پرات بارسلونا شد. کنده تا ساعاتی دیگر تست های پزشکی را پشت سر می گذارد و به طور رسمی به عنوان بازیکن بلوگرانا معرفی خواهد شد.

این در حالی است که ژاوی در بازار نقل و انتقالات تابستانی به هدف دیگری نیز دست یافته است. ژول کنده تمرکز اصلی ژاوی برای تقویت دفاع اولیه بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ژول کنده مدافع فرانسوی که در روزهای اخیر یکی از رسانه ای ترین چهره های نقل و انتقالات تابستانی بود، این روزها در مقر بارسا حضور دارد و طی ساعات آینده قراردادش با آبی اناری ها به امضا می رسد.

مذاکرات بارسلونا و سویا از دوشنبه هفته گذشته رسما آغاز شد. دستیابی به توافق در این مدت کوتاه نشان از مهارت مدیریت باشگاه بارسلونا و خوان لاپورتا در مذاکره برای جذب بازیکن دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1835711
6 مرداد 1401 ساعت 21:02 |
11.9 هزار امتیاز خبر|

11نقطه نظر