ژول کنده: ژاوی مهمترین عامل برای بارسا شدن من بود

ژول کوند مدافع فرانسوی که دقایقی پیش رسما به بارسلونا پیوست، در اولین واکنش خود تایید کرد که ژاوی نقش مهمی در انتقال او به این باشگاه کاتالانی داشته است.

مدافع فرانسوی در ادامه صحبت های خود گفت: “من واقعاً افتخار می کنم و از همه تشکر می کنم. بی صبرانه منتظرم تا به تیم ملحق شوم و داستانم را در بارسلونا شروع کنم. از باشگاه سویا تشکر می کنم. اما مطمئناً بارسا در حال گرفتن است. قدم بزرگی در زندگی من به عنوان یک فوتبالیست، من هستم و می خواهم با این پیراهن در تمام مسابقات پیروز شوم.


سرویس خبر شماره: 1835720
آگوست 06, 1401 @ 11:28 ب.ظ |
2.5 هزار |

0نقطه نظر

ژول کنده قراردادی به ارزش 50 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون یورو با بارسلونا امضا کرده است. او پنج سال دیگر بازیکن بلوگرانا خواهد بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ژول کنده، مدافع فرانسوی سابق سویا برای ادامه فوتبال خود در بارسلونا با این تیم قرارداد رسمی امضا کرد.

ستاره فرانسوی در اولین واکنش پس از اعلام رسمی شدن قراردادش تایید کرد که ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا نقش مهمی در تصمیم او برای پیوستن به این تیم داشته است.

انتقال کنده به بارسلونا در حالی رسمی شد که او در چند هفته گذشته بسیار به چلسی نزدیک بود. گفته می شود چلسی قصد داشت او را با قراردادی 65 میلیون یورویی به خدمت بگیرد اما بارسلونا با اصرار ژاوی وارد زمین شد و مدافع فرانسوی را از چلسی ربود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ژاوی یکی از دلایل بزرگی است که من اینجا هستم. او مرا متقاعد کرد که به بارسا بپیوندم. من و ژاوی دیدگاه یکسانی از فوتبال داریم.

اولین واکنش رسمی ژول کنده حضور در مقابل دوربین باشگاه بارسا بود. او که به وضوح از این حرکت هیجان زده شده بود، خطاب به هواداران گفت: “سلام بارسا. من اینجا هستم. فورتزا بارسا.”