کابوس بیرانوند در آستانه رسیدن به پرسپولیس است



تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک فصل پر فراز و نشیب قهرمان بیست و سومین دوره لیگ برتر شد.

اسمار ویرا یک هفته پس از قهرمانی قرمزها اعلام کرد که به ایران برنمی گردد و در آخرین روز باشگاه بوریرام تایلندی اعلام کرد این سرمربی برزیلی مدیریت این تیم را بر عهده گرفته است.

از طرفی علیرضا بیرانوند هم مثل فصل گذشته قراردادش را فسخ کرد و حالا در پیشمان حضور دارد اما مدیران پرسپولیس همچنان از بازگشت او راضی نیستند.

از سوی دیگر مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر نیز مورد توجه تراکتور قرار گرفتند و در آستانه پیوستن به این تیم هستند. روز گذشته خبری مبنی بر تلاش باشگاه الوکره قطر برای جذب عبدالکریم حسن مدافع قطری از این تیم منتشر شد.

حالا با انتخاب خوان کارلوس گاریدو سرمربی سرشناس اسپانیایی به عنوان سرمربی جدید سرخ ها، پرسپولیس به دنبال تقویت خود در فصل نقل و انتقالات و حضور بهتر در لیگ برتر آسیا و لیگ بیست و چهارم است.

در این بین شنیده می شود باشگاه پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود با کاپیتان تیم ملی سوریه تماس گرفته است.

عمر السوما مهاجم 35 ساله باشگاه العربی قطر مورد توجه قرمزها قرار گرفته و باشگاه پرسپولیس در حال بررسی وضعیت این مهاجم است.

شایان ذکر است که این مهاجم نامی آشنا در بین دوستان فوتبال ایران، چندین بار با تیم الاهلی عربستان به مصاف تیم های ایرانی رفته و توانسته دروازه تیم هایی مانند پرسپولیس، استقلال را باز کند. و سپاهان

بیشتر بخوانید: شرایط باشگاه استقلال برای بازیکنان: تا این کار را نکنید، نه پولی است و نه تسویه حساب!



سرویس داخلی اخبار فوتبال