کابوس رونالدو؛ اولین فصل بدون لیگ قهرمانان!


سرویس خبر شماره: 1822109 |
10 ارديبهشت 1401 ساعت 13:27 |
369 |

0نظرات

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باید برای اولین بار بدون حضور در لیگ قهرمانان اروپا آماده شود.

منبع: مارکا



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آینده کریستیانو رونالدو هر روز نگران کننده تر از روز قبل می شود و این روند اکنون برای او بسیار سخت شده است.
این بازیکن پرتغالی از نظر آماری فصل قابل توجهی را پشت سر گذاشته است. او در 28 بازی 17 گل به ثمر رسانده است و دومین گلزن برتر لیگ انگلیس است و تنها 5 گل کمتر از محمد صلاح به ثمر رسانده است که 30 درصد از گل های لیگ یونایتد را با توجه به 37 سالگی او به ثمر رسانده است. یک آمار بسیار خوب
با این حال منچستریونایتد یکی از بدترین فصل های تاریخ خود را پشت سر می گذارد. آنها در حال حاضر در رده ششم قرار دارند و دو امتیاز کمتر از رده چهارم هستند، اما دو بازی بیشتر از پنج تیم برتر انجام داده اند.
تنها سه هفته مانده به پایان لیگ، شاگردان رالف رنگنیک مانند تیمی از هم پاشیده به نظر می رسند که نتوانسته اند به هدف خود یعنی قهرمانی در لیگ قهرمانان دست یابند.
سرمربی آلمانی پیش از بازی حساس روز پنجشنبه مقابل چلسی هشدار داده بود که حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده چیزی جز برنامه شیاطین سرخ نیست. او گفت: صحبت و حدس و گمان در مورد لیگ قهرمانان بی معنی است. ما باید واقع بین باشیم: حتی اگر چهار بازی بعدی را ببریم، باز هم نمی توانیم به لیگ قهرمانان برسیم.
پس از تساوی 1-1 مقابل شاگردان توماس توخل که تنها گلش را دوباره کریستیانو رونالدو به ثمر رساند، آنها مورد انتقاد روی کین کاپیتان سابق یونایتد قرار گرفتند: “فکر نمی کنم آنها به چیز دیگری فکر نمی کنند. هیچ جدیتی در این تیم وجود ندارد. آنها موقعیت های زیادی را در طول فصل از دست دادند. “ما امشب دوباره آن را دیدیم.”
واقعیت این است که برنامه یونایتد برای فصل 2221-2221 با وجود آوردن بازیکنان بزرگی مانند واران، سانچو و رونالدو شکست خورده است که بازگشت به خانه برای او که اکنون اولین فصل خود را پیش رو دارد، تبدیل به یک کابوس شده است. بدون حضور در لیگ قهرمانان
رونالدو از اولین بازی رسمی خود برای اسپورتینگ در فصل 03-2002 در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته است. این بازیکن حتی در اولین فصل حضورش در این تیم به مرحله مقدماتی هم راه یافت و با وجود اینکه تیمش نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند و به جام یوفا راه پیدا کند، باز هم در این رقابت ها حضور داشت.
این بازیکن پرتغالی در فصل 04-2003 پیراهن یونایتد را بر تن کرد و اولین بازی خود را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اشتوتگارت انجام داد که با شکست 1-2 به پایان رسید. از آن زمان تاکنون او همیشه حداقل در مرحله گروهی رقابت ها حضور داشته است.
افتخارات متعددی در لیگ قهرمانان به نام او ثبت شده است. رونالدو با 140 گل، بیشترین گل در یک فصل با 17 گل، بیشترین گل در مرحله یک هشتم نهایی با 67 گل به نام خود، بیشترین بازی با 187 بازی در زمین و تنها بازیکنی است که در زمین گلزنی کرده است. سه فینال لیگ قهرمانان
خیلی بعید است که یونایتد بتواند در فصل 2022-23 در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد تا رونالدو برای اولین بار در دوران حرفه ای خود شانس حضور در این رقابت ارزشمند را نداشته باشد. اما اگر در یونایتد بماند و تیم را ترک نکند.
رنگنیک گفت: «تداوم حضور او موضوعی است که باید با حضور تانهاچ، هیئت مدیره و من حل شود. کریستیانو یک سال دیگر قرارداد دارد، اما مهم است که بدانیم چه می‌خواهد، اگر می‌خواهد بماند.»
این بازیکن که 8 گل از 9 گل اخیر تیمش را به ثمر رسانده است، به زودی با فصلی خاص در دوران طولانی دوران حرفه ای خود روبرو خواهد شد.