کابوس غیرمنتظره پرسپولیس قبل از دربی: تکرار یک بحران

سفر از ایران به هلند در بدترین وضعیت ممکن; اتفاقی که مطمئنا شرایط پرسپولیس در دربی را تحت تاثیر قرار می دهد.

کابوس غیرمنتظره پرسپولیس قبل از دربی: تکرار یک بحران

روند گلزنی یورگن لوکادیا ادامه داشت و حتی زمانی که او در دیدار مقابل تراکتور پنالتی را دریافت کرد و آن را به مهدی ترابی داد، هواداران زیادی به این تصمیم ناگهانی اعتراض کردند. اولین بخش این مسابقات با زدن 6 گل یورگن لوکادیا و عملکرد قابل قبولی به پایان رسید و حضور او در زمین در هفته های پایانی در کنار شیخ دیاباته، هواداران پرسپولیس را برای ادامه فصل و کسب مجدد عنوان قهرمانی امیدوار کرد.

این تغییرات ناگهانی برنامه حتی می تواند به طور کامل شانس یک تیم را در طول یک فصل تغییر دهد. به عنوان مثال، سه سال پیش استقلال، بعد از اینکه اوایل فصل با استراماچونی دست و پنجه نرم کرد، ناگهان با آن مربی ایتالیایی به یک مدعی تبدیل شد و به نظر می رسید اولین شانس قهرمانی لیگ در نوزدهم قهرمانی را داشته باشد. اما سفر ناگهانی و جدایی استرا از استقلال باعث شد این تیم در عرض چند هفته امتیاز قابل توجهی از دست بدهد و در نهایت کورس قهرمانی را به رقیب واگذار کند. مطمئن

فصل برای پرسپولیس و یورگن لوکادیا عالی شروع شد و این ستاره قدرتمند در اولین دیدار و در یک روز خاص در ورزشگاه آزادی دروازه صنعت نفت را باز کرد. با وجود اضافه وزن آشکار و کندی محسوس، چرخش یورگن لوکادیا نشان داد که پرسپولیس با یک مهاجم توانا و درجه یک قرارداد امضا کرده است. روند خوب پرسپولیس با لوکادیا ادامه یافت و ارتباط خوب و صمیمی این بازیکن با هواداران باعث شد تا این مهاجم باتجربه به سرعت جایگاه قابل توجهی در بین هواداران این تیم پیدا کند.

با وجود اینکه حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت آبی پوشان را مجبور کرد تقریباً همین روند را طی کنند و نتایج خوبی کسب کنند، اما در همان هفته ها امتیازات حذف شد که منجر به شکست استقلالی ها در پایان شد. فصل

او که در تمام این مدت ترکیب تیمش را با سیستم دو مهاجم طراحی کرده بود، حالا هیچ کدام از این دو مهاجم خارجی را در اختیار ندارد و بدون شک باید با بحرانی غیرقابل پیش بینی برای هفته های آینده آماده شود. در سال های اخیر بارها در ایران این اتفاق برای خارجی ها افتاده است و این نکته مهمی دارد.


سرویس خبر شماره: 1860079
28 دسامبر 1401 ساعت 12:05
6.8K |

0نقطه نظر

سفر در بدترین زمان:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در فصل تابستان بود که تقریبا هر روز اخبار داغ و هیجان انگیزی مبنی بر احتمال انتقال یک مهاجم سرشناس جدید به پرسپولیس به گوش می رسید. شاگردان یحیی گل محمدی فصل گذشته مشکلات زیادی در خط حمله داشتند و خرید یک ستاره جدید در خط حمله آرزوی مشترک کادر فنی و هواداران این تیم بود. اما این روند آنقدر طولانی و کسل کننده بود که یحیی گل محمدی بارها و در مصاحبه های جنجالی به عدم تلاش مدیریت برای خرید مهاجم اعتراض کرد و طبیعتا این نارضایتی در بین هواداران به وضوح احساس می شد. اما در شرایطی که نام یورگن لوکادیا ابتدا بارها مطرح و سپس تکذیب شد، این ستاره سرشناس با دوران درخشانی در کنار ستارگان بزرگ و تیم های سرشناس به عنوان یکی از پربیننده ترین نگاه های تاریخ لیگ ایران راهی پرسپولیس شد و بالاخره درویش عکس یادگاری گرفت.

این بار هم ممکن است این اتفاق تلخ در پرسپولیس رخ دهد. مهدی عبدی که مدت هاست از روزهای اوج خود کنار گذاشته شده، مهاجم اول قرمزها در دربی خواهد بود و از همه مهمتر این باور روانی که غیبت لوکادیا در ترکیب می تواند معادله را به کلی تغییر دهد. حتی اگر آن بازیکن در چند هفته آینده به ترکیب برگردد یا شاید جایگزینی بخرد، ممکن است این وقفه در ادامه فصل جبران نشود. تکرار یک اشتباه کلیدی می تواند سرنوشت فصل را برای این دو تیم محبوب تغییر دهد. این عدم مسئولیت و ترک اردوی پرسپولیس قبل از حساس ترین بازی فصل، بخش قابل توجهی از بار بازیکن را به دوش می کشد و ستاره ای که فوتبال را در بالاترین سطح تجربه کرده است، نباید تیمش را در چنین شرایطی تنها بگذارد. ، بدون سختی.



مجله اخبار فوتبال داخلی

با تصمیم کادر فنی تیم ملی و سازمان لیگ، بازی دربی مقابل استقلال از 22 آبان به 8 آذرماه موکول شد تا تماشای دیدار این زوج تنومند ملقب به “لوکادیاباته” باشد. با تاخیر تقریبا دو ماهه . اما حالا که حدود 24 ساعت تا شروع دربی فاصله داریم، هیچ کدام از این دو بازیکن شانس حضور در لیست پرسپولیس را ندارند و این یعنی یک کابوس واقعی برای یحیی گل محمدی.