کادر فنی تیم ملی؛ ایرانی تر از همیشه (عکس)

نکته جالب در کادر فنی تیم ملی هماهنگی مربیان خارجی و ایرانی و ارتباط خوبی بود که بین آنها برقرار شد. پیروزی تیم ملی مقابل لبنان و بازگشت احتمالی ایران به بالای جدول خستگی این کادر فنی را برطرف می کند. نتیجه هر چه بود کار این کادر فنی بسیار ارزشمند بود چرا که تیم ملی سه هفته مانده به پایان مسابقات به جام جهانی رسید که کار بزرگی است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

علاوه بر این پس از جدایی مهدی حسین پور از کادر فنی تیم ملی و پیوستن به باشگاه بلژیکی مهرداد خانبان، مسئولیت آنالیز تیم ملی را بر عهده گرفت تا بتواند به اردوی تیم ملی بازگردد. پس از همکاری با کارلوس کی روش. این بار به عنوان همکار اسکوچیچ. بدنسازی تیم ملی در دور دوم مقدماتی جام جهانی به مربی ایرانی سپرده شد. اصغر قربانعلی پور.


سرویس خبر شماره: 1817114 |
08 فروردين 1401 ساعت 23:57 |
12059 |

1نظرات

تیم ملی با هدایت اسکوچیچ در حالی که چند هفته پیش به جام جهانی راه یافته بود، فردا با جدال با لبنان دیدارهای مقدماتی جام جهانی را به پایان می رساند. یعنی 3 هفته مانده به پایان بازی ها.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در این مسیر سخت، بدون شک نقش دستیاران اسکوچیچ در موفقیت تیم ملی و در نهایت صعود به جام جهانی پر رنگ بوده است. همینطور کسانی که در کادر پزشکی تیم ملی کار کردند. نکته جالب این کادر حضور پر رنگ مربیان ایرانی است. در کنار ماریو که مربی فنی محسوب می شود و ملادن مربی دروازه بانان، کریم باقری و وحید هاشمیان دو دستیار ایرانی اسکوچیچ بودند که یکی از آنها از نظر فنی و دیگری در مسائل روحی و مدیریتی به اسکوچیچ کمک کرد. انتخاب خوب بود