کادر پزشکی همچنان به بازگشت بیرو امیدوار هستند


سرویس خبر شماره: 2017783
9 مه 1403 در 8:27 ب.ظ.
1.6 هزار |

دهنقطه نظر

حضور عالیشاه مقابل سپاهان فردا مشخص می شود

پرسپولیس برای دیدار حساس مقابل سپاهان دو بازیکن مهم مصدوم دارد.

کادر پزشکی همچنان به بازگشت بیرو امیدوار هستند

پرسپولیس در دیدار شامگاه چهارشنبه مقابل سپاهان به مصاف سپاهان می رود و باید جام حذفی و شکست تلخ در اراک را فراموش کند و برای شکست در کورس قهرمانی به روال بردهای لیگ برتر بازگردد. با استقلال و همچنان منتظر امتیاز گرفتن حریف برای ماندن هستند.
این تیم برای رویارویی با سپاهان و ادامه بردها در حال حاضر دو بازیکن مهم خود را در اختیار ندارد و حضور آنها مقابل سپاهان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

در شرایط فعلی به نظر می رسد علیرضا بیرانوند قطعا به دیدار مقابل سپاهان نمی رسد و این احتمال قوی تر است اما کادر پزشکی پرسپولیس تا آخرین لحظه به روند بازتوانی ادامه می دهد و تلاش می کند شرایط را از بیرو بازگرداند. به سطح او وضعیت. کادر پزشکی پرسپولیس امیدوار است تا دو روز آینده اتفاقات بهتری برای بیرانوند رقم بخورد اما واقعیت این است که او تا امروز و پس از گذشت 72 ساعت از بازی مقابل سپاهان، دروازه بانی را تمرین نکرد.

2012474

یکی دیگر از مصدومان مهم پرسپولیس امید عالیشاه کاپیتان این تیم است که باید تست های پزشکی خود را به طور کامل پشت سر بگذارد. عالیشاه امروز (یکشنبه) با این تیم تمرین نکرد زیرا بخشی از تست های پزشکی خود را پشت سر گذاشت، اما بخشی دیگر از تست های او فردا (دوشنبه) انجام می شود و در صورت گذراندن آن تست ها با موفیت و بدون ناراحتی. تی، احتمالا در اختیار کادر فنی قرار خواهد گرفت و این فرصت را خواهد داشت که دو جلسه با تیم تمرین کند.

در اردوی پرسپولیس به نظر می رسد بیرانوند به دیدار سپاهان نرسد اما عالیشاه در این دیدار حضور خواهد داشت و باید دید در سه روز آینده شرایط آنها چگونه پیش خواهد رفت.

مجله اخبار فوتبال داخلی