کارآگاه گجت جایگزین علیرضا بیرانوند در پرسپولیس شد!


سرویس خبر شماره: 2052315
12 ژوئیه 1403 در 4:45 ب.ظ.
6.9 هزار امتیاز خبر|

8نقطه نظر

این انتقال توسط مدیران سرخ در حال بررسی است

باشگاه پرسپولیس به طور قطع بازگشت و همکاری با علیرضا بیرانوند را برای بررسی گزینه های جایگزین او متوقف کرده است.

کارآگاه گجت جایگزین علیرضا بیرانوند در پرسپولیس شد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علیرضا بیرانوند به عنوان یکی از دروازه بان های پرافتخار پرسپولیس به همکاری خود با این تیم پایان داد و قصد دارد فصل آینده چالش جدیدی را در پیش بگیرد.

در این راستا حتی اگر در روزهای اخیر بار دیگر شایعه بازگشت احتمالی این متولی به پرسپولیس و مذاکره طرفین به گوش رسید.اما با بحث بالا، بعید است که این رویداد شکل نهایی خود را به خود بگیرد و مسیر دو طرف از یکدیگر جدا می شود.

اما باشگاه پرسپولیس او برای تقویت خط دروازه اش تحقیقات زیادی انجام داد باز کن گزینه های داخلی و خارجی امتیازی شد تا در نهایت با یک انتخاب مناسب به او شماره یک را برای فصل آینده بدهد.

در حال حاضر شایعه احتمال جذب محمدرضا اخباری به واقعیت نزدیکتر است. دروازه بانی که در جوانی بارها به پرسپولیس اشاره شد اما در نهایت این انتقال قطعی نشد.

دروازه بان فعلی گوهر سیرجان است که او نیز با این تیم قرارداد دارد. جدی ترین گزینه باشگاه پرسپولیس حضور در تهران و در اردوگاه ارتش سرخ محسوب می شود و به زودی مذاکراتی بین دو باشگاه در خصوص شرایط این انتقال انجام خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس قصد دارد با جذب دروازه بان داخلی سهمیه های خارجی خود را برای تقویت سایر پست ها اختصاص دهد و باید دید در فلسفه ای که مد نظر دارند موفق خواهند شد یا خیر.

مجله اخبار فوتبال داخلی