کاراگر از فرم فعلی صلاح قبل از بازی با اورتون ناراحت نشد

هنگامی که او در آهنگ است، می تواند این کار را انجام دهد، اما این توسط تیم کمک نمی کند. اما من نگران صلاح نیستم.»

هیچ بازی بهتر از دربی مرسی ساید برای این بازیکن 30 ساله برای بازگشت به فرم وجود ندارد.

اگر من جای اورتون بودم به این فکر می کردم که صلاح باید گل بزند. این راهی است که من فکر می‌کنم، او چند بازی را بدون گل پشت سر گذاشته است، بنابراین باید برخی از آن‌ها در گوشه و کنار باشد.»

تافی‌ها پس از پیروزی بزرگ 1-0 مقابل آرسنال، قهرمان لیگ، تازه وارد بازی می‌شوند. .

او بسیار مستقیم است، همه چیز در مورد دروازه است، او به سمت دروازه می دود، بنابراین گاهی اوقات او می تواند بازی هایی داشته باشد که در آن – کمی شبیه تورس – می تواند توپ را بگیرد و با مردم برخورد کند و مالکیت توپ را از دست بدهد. گاهی اوقات به این فکر می‌کنید که آن را نگه دارید و از پشت فرار کنید.

https://www.empireofthekop.com/2023/02/10/carragher-not-bothered-salah-form/ منبع:

اگرچه دیدن او در جدول امتیازات خوب است، اما نکته اصلی این است که ما عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و سه امتیاز بزرگ را مقابل شاگردان شان دایچ کسب کردیم.

40 درصد از قرض های تابستانی لیورپول شکست خورد – سیستم قرضی این باشگاه چه شد؟

“بعضی اوقات فکر می کنم وقتی او مدت زیادی را بدون گل سپری کرده است، به زودی گل می زند.” Scouser افزود.

اگرچه تیاگو آلکانتارا دچار آسیب دیدگی لگن شده است و برای بازی روز دوشنبه تردید وجود دارد، اما امیدواریم به اندازه کافی به پیروزی برگردیم و نیمه دوم بزرگی را برای کمپین آغاز کنیم.

جیمی کاراگر معتقد است که مو صلاح با وجود اینکه هم او و هم بقیه هم تیمی هایش در قرمزها برای فرم تلاش می کنند، کماکان فصل را با 25-30 گل به پایان خواهد رساند.

کارشناس Sky Sports بحث کرده است که چگونه برخی از جنبه های بازی شماره 11 ما او را به یاد فرناندو تورس محبوب سابق آنفیلد می اندازد و او نگران فرم ضعیف فعلی بازیکن سابق رم نیست.

او در نهایت با 25، نزدیک به 30 [goals]. ما صلاح را به شدت قضاوت می کنیم. بله، تیم خوب بازی نمی کند، بنابراین صلاح در بهترین حالت خود قرار نخواهد گرفت. کاراگر به پادکست Across The Park گفت (از طریق Rousing The Kop). من هرگز باور نمی کردم که صلاح بازیکن بزرگی است، او یک گلزن بزرگ است.

بیشتر بخوانید: “سرمایه گذاری نکردم” – کاراگر ادعای جالب FSG را با نقل و انتقالات اخیر قرمزها مطرح می کند که او را “گیج کرده”

پادشاه مصر در این فصل در 31 بازی 17 گل و 7 پاس گل به ثمر رسانده است (در تمامی رقابت ها) و مشتاق است دوشنبه شب به خشکسالی پنج بازی خود مقابل اورتون پایان دهد.