کاربردهای نساجی؛ 40000 بلیط به ما بدهید

دیدار تیم های نساجی و آلومینیوم اراک عصر چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در بازی نساجی و مس از مرحله نیمه نهایی جام حذفی با موافقت استاندار تهران و همچنین شورای تامین 35 هزار صندلی به تماشاگران تیم نساجی اختصاص یافت. باشگاه نساجی و اداره فوتبال استان مازندران زمانی چنین درخواستی را مطرح کردند که مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک پیش از این اعلام کرده بود که سهمیه دو تیم در دیدار فینال 12500 تماشاگر یعنی 5000 صندلی سهمیه جدید است. از هر دو باشگاه در بازی فینال جام حذفی اضافه می شود. باشگاه نساجی در خصوص تخصیص این سهمیه موضعی اتخاذ کرده که هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است و معتقد است با توجه به اینکه کشور موفق به کاهش ریشه کرونا شده است، این دیدار باید با حضور حداکثری تماشاگران برگزار شود. . در ورزشگاه آزادی مازنی ها که کمپینی 30 هزار نفری برای بازی با مس راه انداخته بودند، این بار به دنبال حضور 40 هزار نفری در ورزشگاه آزادی هستند.

به نظر می رسد هیات فوتبال استان مازندران و همچنین باشگاه نساجی در آخرین بازی جام حذفی درخواست 40 هزار صندلی برای تماشاگران خود کرده اند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رحیم درزیاخلوردی رئیس اداره فوتبال استان مازندران در این خصوص می گوید: برای ایجاد شور و نشاط در بین اهالی فوتبال بسیار استفاده می شود. به همین دلیل شایسته است مسئولان با توجه به پتانسیل هواداران چه در مازندران و چه در استان مرکزی بیشترین ظرفیت را برای حضور هواداران در ورزشگاه آزادی اختصاص دهند. تمامی تیم های فوتبال شهرستان های مازندران برای اعزام هوادار تلاش می کنند و انشالله روز چهارشنبه شاهد حضور بیش از 40 هزار هوادار نساجی در ورزشگاه آزادی خواهیم بود. ما از تمام ظرفیت های موجود در مازندران برای موفقیت تیم نساجی استفاده خواهیم کرد و امیدواریم نساجی مازندران در یک بازی جذاب روز چهارشنبه با حضور اکثریت هواداران جام را به خانه بیاورد.


سرویس خبر شماره: 1821128 |
04 ارديبهشت 1401 ساعت 10:44 |
780 |

0نظرات