کارت جدید چلسی؛ تعویض آلونسو با ستاره بارسا

انتقال مارکوس آلونسو مدافع چلسی به بارسلونا تا زمانی که تکلیف فرانکی دی یونگ مشخص نشود امکان پذیر نیست.


نشریه اسپانیایی اسپورت، نزدیک به باشگاه بارسا، گزارش داده است که چلسی در حال بررسی تعویض آلونسو با دی یونگ و در نتیجه رسیدن به هدف خود برای جذب این بازیکن است، اما او هنوز با جدایی از بارسا موافقت نکرده است.
چلسی برای خرید این هافبک که شانس بالایی برای پذیرش توسط مدیران بارسا دارد پیشنهاد بزرگ 80 میلیون یورویی به اضافه آلونسو ارائه می کند اما مشکل اصلی خود دی یونگ است و اکنون آینده آلونسو نیز به تصمیم نهایی او مرتبط است. در این رابطه.
بسیاری از رسانه های اسپانیایی قبلاً گزارش داده اند که هافبک هلندی تصمیمی برای ترک بارسا ندارد و این موضوع را در رختکن مطرح کرده است که می تواند کار باشگاه را برای جذب آلونسو دشوار کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1838045
22 اوت 1401 ساعت 12:40 ب.ظ
11.9 هزار |

دهنقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، به نظر می رسد کار بارسا در نقل و انتقالات زمستانی هنوز تمام نشده است و آنها به طور جدی به دنبال جذب آلونسو از چلسی هستند.
توماس توخل در نشست خبری پس از دیدار مقابل اورتون بار دیگر این موضوع را تایید کرد و تصریح کرد که مدافع اسپانیایی قبل از پایان نقل و انتقالات این باشگاه را ترک خواهد کرد.
با این حال تا زمانی که مشکل دی یونگ در نیوکمپ حل نشود، بارسا شانسی برای جذب این بازیکن نخواهد داشت و حالا همه چیز به تصمیم نهایی این ستاره هلندی برای فصل آینده بستگی دارد.