کاردینال های آریزونا تصمیم گرفتند درو پتزینگ از کلیولند براونز را استخدام کنند

گانون در مورد برنامه های خود برای کادر مربیگری اش صحبت کرد.

من بچه‌های باهوشی می‌خواهم که برای بازیکنان ارزش قائل باشند و بخواهند به بازیکنان خدمت کنند. این وظیفه آنها به حداکثر رساندن بازیکنان است. من می‌خواهم بتوانم این کارمندان را دور هم جمع کنم.»

گانون تنها یک روز پس از اینکه نیک رالیس، مربی مدافعان خط فیلادلفیا ایگلز را به عنوان هماهنگ کننده دفاعی جدید در آریزونا انتخاب کرد، برای پتزینگ حرکت کرد.

این #کاردینال ها طبق منابع، درو پتزینگ را به عنوان هماهنگ کننده تهاجمی خود استخدام می کنند.

– تام پلیسرو (@TomPelissero) 19 فوریه 2023

با تمام ظرفیت و شخصیت مربیانمان (من می خواهم)

پتزینگ، 35 ساله، اخیراً این بود #قهوه ای ها مربی QBs و قبلا در مینه سوتا بود، جایی که با جاناتان گانون کار کرد. یک دستیار جوان در حال رشد. pic.twitter.com/IlAqYXulVo

جاناتان گانون، سرمربی جدید آریزونا کاردینالز، قرار است دومین استخدام خود را در چند روز دیگر انجام دهد، زیرا درو پتزینگ، سرمربی تیم‌های مدافع کلیولند براونز، قرار است به عنوان هماهنگ کننده تهاجمی جدید بپیوندد.

پتزینگ در کنار گانون با این زوج که از دوران با هم بودنشان در مینه‌سوتا وایکینگز بین سال‌های 2014 تا 2017 متحد شدند، همکاری خواهد کرد. گانون همچنین به مدت دو سال با رالیس در Eagles کار کرد و پس از رسمی شدن آن، جوانترین هماهنگ کننده NFL خواهد شد.



https://sportslens.com/news/arizona-cardinals-set-to-hire-drew-petzing-as-new-offensive-coordinator/ منبع:

سرمربی جدید آریزونا تنها دو روز پس از باخت Eagles Super Bowl LVII به کانزاس سیتی چیفز معرفی شد و او دو فصل زیر نظر نیک سیریانی هماهنگ کننده دفاعی فیلی بود.