کارشناس اسپانیایی از قضاوت فغانی استقبال کرد

کارشناس داوری آ اس از قضاوت داور ایرانی در دیدار برزیل و صربستان تمجید کرد.

کارشناس اسپانیایی از قضاوت فغانی استقبال کرد

در نیمه دوم طی یک صحنه کاسمیرو با آرنج ضربه ای زد اما بازی ادامه پیدا کرد و پس از آن بازیکن صرب با خطا مواجه شد. در این صحنه داور می توانست بازی را متوقف کند و به کاسمیرو کارت نشان دهد. در کل بازی سختی برای داور بود و من از قضاوت او خیلی خوشم آمد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

پس از پایان بازی برزیل و صربستان، حساب توییتری تیم فوتبال آ اس اسپانیا ویدئویی از اظهارات ایتو ادو کارشناس داوری خود در خصوص عملکرد فغانی و تیمش منتشر کرد. این کارشناس داوری با تحسین قضاوت فغانی، بازی برزیل و صربستان را بازی سختی دانست که داورانش به خوبی از عهده آن برآمدند.

ادو در این خصوص گفت: بازی که برای داور آسان به نظر می رسید بسیار سخت از آب درآمد. در این بازی برخوردهای زیادی صورت گرفت، درست است که صحنه مشکوکی با پنالتی یا کارت قرمز نداشتیم، اما صحنه هایی بود که برای مدیریت بازی و عملکرد خوب باید تصمیمات سختی می گرفتیم.


سرویس خبر شماره: 1855379
دسامبر 04, 1401 در 08:25
16.1 هزار |

0نقطه نظر

ادو: مسابقه سختی بود، اما آنها موفق شدند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم داوری ایران در بازی برزیل و صربستان متشکل از علیرضا فغانی، محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی در اولین بازی خود در جام جهانی عملکرد موفقی را به نمایش گذاشتند. در این دیدار شاگردان تیته با دو گل از سد صربستان گذشتند و شاهد صحنه داوری تاثیرگذاری نبودیم که قضاوت فغانی و دستیارانش را زیر سوال ببرد.