کارشناس برزیلی از حضور آلیسون در جدیدترین تیم سلکائو گیج شده است

این تصمیمی است که آنا تایس ماتوس، کارشناس Globo Esporte را که در توییتر (از طریق Torcedores) نارضایتی خود را از تماس گرفتن با زن 30 ساله ابراز کند.

مطمئناً همه حق دارند نظر خود را داشته باشند، اما انتقاد ماتوس از شماره یک لیورپول در پی یک کمپین عالی در سطح شخصی برای این بازیکن 30 ساله کاملاً گیج کننده به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید: پوچتینو موضع میسون مانت را در کمین رقبای لیورپول و EPL روشن می کند – بن جاکوبز

حتی اگر در برزیل این حس وجود داشته باشد که آلیسون سال گذشته می توانست در شکست یک چهارم نهایی جام جهانی مقابل کرواسی عملکرد بهتری داشته باشد، مطمئناً هرکسی که او را در این فصل برای لیورپول تماشا کرده باشد به این نتیجه می رسد که او بیش از حد شایسته حضور در ترکیب سلسائو است. .

جام جهانی او یک بار دیگر خوب نبود و تیم ملی باید دوباره در این بخش شروع کند.

او بدون شک یکی از بهترین بازیکنان قرمزها در طول یک رقابت دشوار برای تیم یورگن کلوپ بود و مرتباً سیوهای فوق‌العاده‌ای را انجام می‌داد که حق نداشت انجام دهد – برای مثال عملکرد او در برنابئو در ماه مارس را در نظر بگیرید.

در همین حال، هیچ کس در لیگ برتر انگلیس، نسبت به آلیسون، نسبت به آلیسون، نرخ xG پس از ضربه را به گل‌های دریافتی نداشت، و 10.1 کمتر از آنچه که “انتظار” می‌شد، ارسال کرد (FBref).

دروازه بان قرمزها که در آخرین وقفه ملی در ماه مارس برای کشورش بازی نکرد، توسط رامون منزس برای بازی دوستانه ژوئن سلکائو مقابل گینه و سنگال دعوت شد. ورزشکاران).

📚 EOTK Insider: دارنده دو مدال طلا که تنها مردی است که در دو نوبت جداگانه برای لیورپول و اورتون قرارداد امضا کرده است.

بیشتر بخوانید: (عکس) بازیکنان لیورپول قدردانی خود را برای جدایی آرتور ملو با “ژست خوب” نشان دادند.

فقط 4 دروازه بان لیگ برتری بیش از 105 سیو او انجام دادند، در حالی که تنها 5 دروازه بان میانگین گل های دریافتی در هر بازی را نسبت به 1.16 او داشتند.

در جریانی که هواداران لیورپول مطمئناً آن را غیرقابل باور خواهند دانست، یکی از مفسران حضور آلیسون بکر در آخرین تیم برزیل را به شدت زیر سوال برد.

https://www.empireofthekop.com/2023/05/29/alisson-criticism-ana-thais-brazil-squad/ منبع:

او انتقاد کرد: این روزها حتی آلیسون هم آلیسون را فرا نمی خواند. مردم دیوانه رفتار می کنند یا فقط وانمود می کنند که هستند. آلیسون همیشه یک دروازه بان بزرگ در باشگاه بود، او زمانی بهترین در جهان بود، اما در مورد تیم ملی چطور؟

اشتباهات گاه و بیگاهی وجود داشت، مانند بازی رفت لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید، اما در مجموع او فوق العاده بود و ارقام از FBref آن را نشان می دهد.