کارشناس بی بی سی اسپورت از آنچه از سه بازیکن لیورپول در جریان شرمساری رئال مادرید دید، ناراحت است

کلوپ می دانست که این تیم حتی قبل از شرمساری روز سه شنبه نیاز به تمدید دارد. نحوه تحقیر آنها توسط رئال به سادگی این باورها را متبلور خواهد کرد.”

هیچ چیز این واقعیت را بیشتر از ظهور استفان بایچتیچ – که مسلماً بهترین بازیکن ما از زمان تعطیلات جام جهانی است – مو صلاح استدلال کرد – که در خط میانی هوای تازه به نظر می‌رسد، این واقعیت را آشکار نکرده است.

بیانیه ماموریت واضح است: حداقل دو هافبک جدید و جوان را وارد کنید که قادر به پاسخگویی به خواسته های فوتبال راک اند رول کلوپ هستند یا با دورنمای نزولی مواجه شوید که کاملاً از کنترل خارج می شود.

فابینیو، جوردن هندرسون و ویرجیل فن دایک در نتیجه انتخاب شدند فیل مک نالتی از بی بی سی اسپورت به عنوان بازیکنانی که در شبی که رئال مادرید از بهترین بازیکنان خود فاصله داشتند، مخالفان آنها را نابود کرد.

در حال حاضر علامت سوال های جدی در مورد آینده شماره 3 و 14 ما وجود دارد و نیاز آشکاری به بازسازی در وسط پارک وجود دارد.

منصفانه است که بگوییم لیورپول با حضور در نیمه دوم لیگ قهرمانان اروپا که باعث شد مردان یورگن کلوپ سه گل بدون پاسخ به ثمر برسانند، به سختی از شکوه خود را پوشانده است.

نظر خودی EOTK: با فرار لیورپول از گلوله، عذرخواهی منچستریونایتد قطر به عمق جدیدی فرو رفته است.

https://www.empireofthekop.com/2023/02/22/pundit-slams-three-liverpool-players/ منبع:

بیشتر بخوانید: روزنامه معتبری که اخبار نونز را منتشر کرد، ادعا می کند که کلوپ به هافبک 15 تا 20 میلیون یورویی علاقه دارد.

ما باید تا تابستان به گزینه‌های فعلی خود بسنده کنیم، اما لیورپول به سادگی نمی‌تواند در فرصت بعدی در بازار رزرو شود.

قرمزها سال‌های نوری با تیمی که فصل گذشته قهرمان چهارگانه شد فاصله دارند و مطمئناً معجزه در برنابئو فراتر از آنهاست.

همین امر در مورد ویرجیل فن دایک در روز سه‌شنبه نیز صدق می‌کند، اگرچه ترنت الکساندر-آرنولد و جو گومز نیز هر دو شب‌های بسیار ناراحت کننده‌ای را پشت سر گذاشتند زیرا رئال به سادگی لیورپول را در نیمه دوم نابود کرد.

بیشتر بخوانید: تیری هانری پیام وحشیانه FSG را به لیورپول ارسال می کند زیرا JW Henry قبلاً برنامه ای را در دست اجرا گذاشته است.

این واقعیت که میزبان ها به Kop حمله می کردند (یا، بهتر است بگوییم، قرار بود اینطور باشد)، بهتر از یک تصویر نگران کننده از یک تیم در حال افت شدید پس از اوج شکار چهارگانه در ترم گذشته نبود.

فابینیو – که برای گل پنجم رئال توسط لوکا مودریچ 37 ساله پیشی گرفت – و جردن هندرسون سایه هایی از خود سابق خود هستند. نویسنده ارشد فوتبال نوشت.