کارشناس صحنه جنجالی نسبت به پنالتی پرسپولیس محتاط است!


سرویس خبر شماره: 1867080
7 بهمن 1401 ساعت 19:43 |
6.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

مدافع فولاد پا روی پای شیخ دیاباته گذاشت؟

❌ ابراهیم میرزابیگی: مدافع فولاد بی احتیاط است و به شیخ دیاباته می زند و باید پنالتی به سود پرسپولیس اعلام می شد. البته آقای فنادی فر هم وقتی پنالتی اعلام می شود مردد می شود و بعد بازی را ادامه می دهد.

نظرات داوران خبره را در این مرحله می خوانید:

❌ رضا کرمانشاهی: در این صحنه مدافع فولاد با لگد به پای شیخ دیاباته او را سرنگون کرد و به همین دلیل داور باید یک خطای غیر اجباری به سود پرسپولیس اعلام می کرد و چون در داخل محوطه جریمه است این خطا را انجام داد. باید پنالتی می شد

با توجه به اینکه اعلام پنالتی می توانست نتیجه مسابقه را تغییر دهد و پرسپولیس را از شکست نجات دهد، بنابراین کارشناس داوری این صحنه نیز حساسیت فوق العاده ای دارد و به همین دلیل فیلم های مختلفی در حالت عادی و اسلوموشن برای کارشناسان داوری ارسال شد تا آنها می توانند دقیق تر باشند. صحنه را بررسی کنید.

تقابل مدافع فولاد با شیخ دیاباته در محوطه جریمه به شدت مورد اعتراض بازیکنان پرسپولیس قرار گرفت.

کارشناس صحنه جنجالی نسبت به پنالتی پرسپولیس محتاط است!

* برخورد امین حزباوی با شیخ دیاباته (دقیقه 83 – پنالتی احتمالی)

به روز رسانی…



مجله اخبار فوتبال داخلی

در این صحنه بازیکنان پرسپولیس معتقد بودند که امین حزباوی روی پای شیخ دیابته گذاشته و به همین دلیل داور باید یک ضربه پنالتی به سود پرسپولیس اعلام کند. ادعایی که فنادی فر آن را نپذیرفت و حتی به بازیکن معترض پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیس در حالی مقابل فولاد شکست خورد که در دقیقه 83 این دیدار برخورد فولاد مدافع با شیخ دیاباته در محوطه جریمه با برگشت مهاجم پرسپولیس همراه بود و همین کافی بود. بازیکنان پرسپولیس به سراغ مدنی فر می روند.

❌ حیدر سلیمانی: با ورود شیخ دیابته و ضربه زدن، بازیکن شماره 55 فولاد به زیر زانو او برخورد می کند و دلیل زمین خوردن مهاجم پرسپولیس هم همین ضربه است. داور باید پنالتی اعلام می کرد اما تجمع بازیکنان آنقدر زیاد بود که صحنه را نمی دید.

1795561
❌تورجه حقوردی: به نظر می رسد مدافع فولاد پای مهاجم پرسپولیس را لمس می کند و این صحنه می توانست پنالتی باشد. حتی داور می خواست یک لحظه پنالتی را اعلام کند اما شک داشت.