کارشناس عربستانی: باید به مقام دوم دست پیدا کنیم


سرویس خبر شماره: 2051546
9 جولای 1403 در 3:55 ق.ظ.
17.5 هزار |

17نقطه نظر

این تحلیلگر و کارشناس عربستانی معتقد است که تیم مانچینی باید برای رتبه دوم این گروه به رقابت بپردازد.

کارشناس عربستانی: باید به مقام دوم دست پیدا کنیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علی کامیخ، تحلیلگر عربستانی با اشاره به اینکه تیم ملی فوتبال عربستان باید مستقیماً روی راهیابی به جام جهانی 2026 تمرکز کند، خاطرنشان کرد: تیم ملی کشورش با کسب مقام دوم پیشرفت می کند جایگاه به تیم ملی ژاپن یا چین می رسد.

وی به روزنامه «عمارت الیوم» گفت: وی ادامه داد: بدون شک گروه سخت و قدرتمندی داریم و باید برای کسب مقام دوم رقابت کنیم، زیرا رتبه اول به تیم ملی ژاپن یا چین اختصاص دارد، با این حال بازیکنان استثنایی داریم که می توانند این گام را بردارند.

کامیخ تاثیرات منفی سفر به شرق قاره برای مسابقات را دست کم گرفت و تاکید کرد که بازیکنان تیم ملی عربستان برای مقابله با این مشکلات پختگی لازم را دارند.

او اضافه کرد: این سفر هیچ تاثیری نخواهد داشت، به خصوص که اکثر بازیکنان تیم ملی تجربه کافی برای انجام این کار را دارند، زیرا آنها این تجربیات را هم با باشگاه های خود و هم با تیم های ملی در سنین مختلف داشته اند.

کامیخ در پاسخ به سوالی درباره انتظارات روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی عربستان گفت: مانچینی تجربه کافی دارد و فکر می کنم تیم ملی باید بیشتر روی دفاع تمرکز کند تا تهاجمی. الخادر (لقب سعودی) در منطقه هجومی در مقایسه با دفاع مشکلی ندارد.

مجله اخبار فوتبال خارجی