کارشناس می گوید آرسنال 55 میلیون پوند بایرن مونیخ را دنبال می کند

استیو کی، روزنامه‌نگار برجسته، اعلام کرده است که آرسنال به‌خوبی لروی سانه، وینگر بایرن مونیخ را زیر نظر دارد. با این حال، او هشدار داد که قرارداد بالقوه هنوز در مراحل ابتدایی است و توپچی ها همچنان منتظر برقراری تماس با باواریایی ها هستند.

بوکایو ساکا، بازیکن آرسنال یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر است. او در هر مسابقه تمام تلاش خود را می کند و مرتباً با گل ها و پاس گل های مهم به عنوان یکی از اعضای اصلی یازدهم میکل آرتتا ظاهر می شود. ساکا در طول سال ها در حفظ تناسب اندام و در دسترس قرار دادن خود برای انتخاب، کار فوق العاده ای انجام داده است. اما اتکای بیش از حد آرتتا به وینگر، خطر فرسودگی شغلی را افزایش داده است.

در دو فصل گذشته، ساکا نشانه‌هایی از خستگی در مراحل پایانی نشان داده است و به شانس آرسنال برای کسب نتایج مهم لطمه می‌زند. هواداران و کارشناسان از آرتتا خواسته اند که وارد عمل شود و بازیکنی را بیاورد که بتواند جای ساکا را در جناح راست پر کند. و به گفته کی، آنها در نهایت به فکر انجام یک حرکت هستند.

آرسنال از نزدیک لروی سانه بایرن مونیخ را زیر نظر دارد

سانه، وینگر بایرن مونیخ به عنوان یک فرد مورد علاقه ظاهر شده است و کی ادعا می کند که آرسنال واقعا به او به عنوان گزینه ای برای جناح راست نگاه می کند.

او در گفتگو با KS1TV (از طریق The Boot Room) گفت:

به نظر می رسد در اینجا الگویی وجود دارد که به سن افراد نگاه می کند، و الگویی دیگر در همین سنین وجود دارد که من امروز شنیده ام.

وقتی از کی پرسید: «کی بود که امروز شنیدی؟»، کی پاسخ داد:

عکس او را داری، لروی سانه. بله، روزهای اولیه این بازی، اما او بازیکنی است که مردم در این پنجره و آخرین پنجره از آن یاد کرده اند.

من هرگز کسی قابل توجه به من چیزی نگفتم، اما امروز شنیدم که آرسنال واقعاً به او به عنوان یک گزینه در آن سمت نگاه می کند.

سانه که 55 میلیون پوند (71.65 میلیون دلار) ارزش دارد، می تواند خریدی عالی برای لندنی های شمالی باشد. سانه به لطف حضور در منچسترسیتی، می داند که چگونه در لیگ برتر پیشرفت کند. او همچنین به خوبی با آرتتا آشنا است، زیرا آنها با هم در ورزشگاه اتحاد کار می کردند.

سانه پس از گذراندن چهار سال در بایرن مونیخ، می تواند برای چالش جدیدی آماده باشد. با این حال، ما مطمئن نیستیم که آیا او موافقت خواهد کرد که در لندن به عنوان کمانچه دوم در کنار ساکا بنوازد.

https://sportslens.com/news/arsenal-transfer-news-gunners-want-bayern-munich-man/ منبع: