کارشناس: نجات بیرانوند، نجات داور!

رضا کرمانشاهی: مدافع پرسپولیس هیچ تماسی با دروازه بان نداشت و خطایی مرتکب تحریم نشد.

حسین عسگری: کیفیت فیلم پایین است و صحنه را به وضوح نشان نمی دهد، اما در تصاویر تلویزیونی برخورد خطا محسوب نمی شود. داور از صحنه دور بود و نقطه کور داشت و نمی دانم چطور تشخیص داد.

داور دیدار پرسپولیس و گل گهر خوش شانس بود که علیرضا بیرانوند پنالتی حریف را مهار کرد و با سوت او نتیجه تغییر نکرد.

کارشناس: نجات بیرانوند، نجات داور!


سرویس خبر شماره: 1862184
10 ژانویه 1401 @ 7:10 ب.ظ
154.3K |

44نقطه نظر

سوتی که می تواند سینه را تغییر دهد.

بیرانوند آن پنالتی پرماجرا را مهار کرد و اجازه گلزنی را نداد، اما در ادامه بازی استقلال و مس رفسنجان، کارشناسی در آن صحنه نه چندان مهم خالی از لطف نیست.

1786810
1786809

این بازی در دقیقه 8 یک پنالتی برای گل گهر eu جایی که علی نعمتی مدافع پرسپولیس روی نظر مرتضی تبریزی مهاجم گلگهر اشتباه کرد که مستحق پنالتی بود. به این ترتیب پورعلی این فرصت را پیدا کرد که از فاصله 11 متری دروازه بیرانوند را هدف قرار دهد.

نوزر رودنیل: اشتباهی رخ نداد و برخورد طبیعی بود اما داور زاویه اشتباه داشت و پنالتی را اشتباه اعلام کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار پرسپولیس و گل گهر اگر بیرانوند پنالتی پورعلی را مهار نمی کرد و دو تیرانداز سرخپوشان گل های پیروزی را به ثمر نمی رساند، می توانست داوری جنجالی و مذموم داشته باشد.

حیدر سلیمانی: پنالتی نبود و بازیکن با زیرکی از داور پنالتی گرفت. در این صحنه دو بازیکن با بالاتنه خود برخورد نکردند و خطای چنگ زدن و هل دادن و لگد زدن و یا برخورد در پایین تنه وجود نداشت. درست است که پای مدافع با پای مهاجم اصطکاک داشت اما عملی نشد و این برخوردهای تن به تن در بازی ها طبیعی است. داور دید خوبی نداشت و مسلط نبود.

نظر سه کارشناس ورزشی را در این زمینه می خوانید:

ابراهیم میرزابیگی: من در تلویزیون هیچ برخوردی نمی بینم و فکر می کنم داور بزرگ ترین اشتباه خود را در آن بازی مرتکب شد و خوش شانس بود که ضربه از راه نرسید و دروازه بان آن را مهار کرد.