کارلتو: پنالتی ها درست نبود، اما ما به خودمان باختیم

جایگزین های آنچلوتی
می خواستم به تیم انرژی تزریق کنم. بازی فشرده بود و هر دو تیم می توانستند پیروز شوند. هدف و تلاش ما این بود که بازی را به تساوی بکشانیم اما به آن نرسیدیم. حالا باید به آینده نگاه کنیم.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید پس از باخت مقابل ویارئال گفت که ترجیح می دهد از خود و تیمش انتقاد کند تا داوری که دو تصمیم بحث برانگیز گرفته است.

کارلتو: پنالتی ها درست نبود، اما ما به خودمان باختیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در جریان دیدار رئال مادرید و ویارئال که با شکست 2-1 مادریدی ها به پایان رسید، سزار سوتو داور مسابقه دو تصمیم بحث برانگیز گرفت. او دو خطای هند را در محوطه جریمه از دو تیم پنالتی در عرض سه دقیقه پذیرفت. تصمیمات او اعتراضات بسیاری را برانگیخت.

جریمه های این بازی
به نظر می رسید تصمیمات درستی نبودند اما باید به این شرایط عادت کنیم. حالا هر دستی که در محوطه جریمه اتفاق می افتد یک پنالتی است. اما اگر تصمیم با من بود، هیچ کدام از صحنه ها را جریمه نمی کردم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ما به خاطر اشتباهات خودمان باختیم، امسال را بد شروع کردیم
مسابقه سختی بود. حالا شرایط برای ما پیچیده تر شده است. ما خوب دفاع نکردیم و در شروع هر دو نیمه اشتباه کردیم. ما روی هر دو خطا گل زدیم و بازگشت به بازی برای ما آسان نبود. بله، موضوع این است که ما سال جدید را مانند سال گذشته خوب شروع نکردیم.

اما در پایان بازی کارلو آنچلوتی سرمربی رئال به خبرنگاران گفت که نمی خواهد داور و VAR را مقصر باخت بداند و ترجیح داد از رئال و عملکرد آنها انتقاد کند. او اعتراف کرد که تیمش در شروع سال جدید عملکرد خوبی نداشت. آنچلوتی گفت که او و تیمش سبک بازی ویارئال را می‌دانستند و با این حال اشتباهات آنها نقش مهمی در شکست داشت.

1789183

مشکل رئال در جناح راست
من عملکرد میلیتائو را در تیم ملی برزیل دیدم. لوکاس بیشتر به بازی در این پست عادت دارد اما من ترجیح دادم از بازیکن جدید در این بازی استفاده کنم. مشکل امروز ما در خط دفاع بود. اکنون باید روی عملکرد دفاعی تیم تمرکز کنیم.

رئال در خواندن بازی ایراداتی داشت
ما اشتباه کردیم. باید شرایط را بهتر تشخیص می دادیم و بازی را بهتر می خواندیم، وقتی حریف شما را به شدت پرس می کند باید از آن برای ارسال پاس های بلند استفاده کنید. ما تیمی نیستیم که در ارسال پاس های بلند مشکل داشته باشیم. گاهی اوقات مشکل ناشی از عدم خواندن بازی است که خبر خوبی نیست.


سرویس خبر شماره: 1863474
17 ژانویه 1401 @ 21:51 |
415 امتیاز خبر

0نقطه نظر