کارلوس کی روش، فرمانده رویای جهانی!

نقطه عطف کی روش تعویض هایی بود که مقابل اروگوئه انجام داد. 4 تغییر که در دقیقه 68 انجام شد و تنها 11 دقیقه برای گلزنی لازم بود. به صحنه گل ایران توجه کنید. طارمی خودش موقعیت هافبک را به ثمر رساند، کریم انصاری فرد در متن حمله قرار گرفت و در نهایت با ارسال یک پاس هوشمند، گل مهمی را برای طارمی به ثمر رساند.

امروز کی روش به مربی ای تبدیل شده که منتظرش بودیم. معمار تیمی که جانش را در زمین می گذارد تا نباخت، باهوش است و به دنبال استفاده از موقعیت های طلایی است و در نهایت می توان آرامش را از همه اعضای تیم ملی گرفت. حالا با این روند می توان به موفقیت جام جهانی امیدوار بود که کمتر از 60 روز دیگر آغاز می شود و می تواند به رویایی ترین تورنمنت ایران تبدیل شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی او از همان ابتدا نشان داد که حواشی همیشگی فوتبال ایران برایش مهم نیست. این اواخر فدراسیون فوتبال و تیم ملی دردسرهای زیادی در اطراف خود دیده اند. از اخراج اسکوچیچ تا آمدن کی روش و شایعاتی که برای انتشار اولین لیست تیم ملی زیر نظر این مربی پرتغالی وجود داشت. اما باتجربه تر از قبل شد و به این چیزها توجهی نکرد. نمونه آن دعوت از بازیکنانی بود که نامشان حاشیه بود. اما کی روش به این موضوع توجهی نکرد و علاوه بر این چند نفر از همین بازیکنان را در ترکیب اصلی قرار داد تا نشان دهد کسب نتیجه دلخواه برایش بیش از هر چیز دیگری مهم است.

شاید مهم ترین چیزی که در اوایل ورود مجدد کی روش به ایران توجه ما را به خود جلب کرد برخورد و رفتار بسیار آرام او با تمنیه بود. موردی که فکر می کردیم در طول مسابقات حذف می شود و دوباره همان رفتار را از او خواهیم دید. اما به نظر می رسد کی روش از قبل سیاست خود را انتخاب کرده است، او سطح بلوغ خود را در 70 سالگی در کنار زمین نشان داده است. نتیجه تزریق آرامش برای بازیکنان در زمین و در نهایت پیروزی بود که با صبر به دست آمد.


سرویس خبر شماره: 1845042
1 اردیبهشت 1401 ساعت 22:58 |
24.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

بازی سخت، با استراتژی روشن و تعویض های سرنوشت ساز

تیم ملی با هدایت کارلوس کی روش دقیقاً به تیمی تبدیل شده که انتظارش را داشتیم. تیمی که بجنگد و در نهایت از بهترین فرصت استفاده کند و پیروز شود.

کارلوس کی روش، فرمانده رویای جهانی!

یکی از مشترکاتی که قبلا از او دیده بودیم، آماده کردن یک تیم سختکوش بود. ایران مقابل اروگوئه حریف را در موقعیت خطرناکی قرار نداد و بیشتر موقعیت های آنها با شوت های راه دور به دست آمد. دقیقاً همان تیمی است که در جام جهانی 2018 دیدیم. بازی سخت، بی پروا و فرصت طلبانه. توپ و میدان را به حریف می دهد اما از موقعیت های به دست آمده نهایت استفاده را می کند و آمار پیروزی خود را افزایش می دهد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کارلوس کی روش مهمترین چهره دیدار ایران و اروگوئه بود. او پس از سه سال به نیمکت تیم ملی بازگشت و هدفی جز شروع خوب نداشت. اما فراتر از همه این خطرات، استراتژی او در این مسابقه مشخص بود. اینکه او چگونه رفتار می کند و می خواهد چه تاکتیکی را در تیم ملی اجرا کند سوالاتی بود که برای هواداران فوتبال وجود داشت.