کارواخال: من بهترین مدافع راست جهان هستم


سرویس خبر شماره: 2051476
8 جولای 1403 ساعت 09:34
4.7 هزار امتیاز خبر|

27نقطه نظر

دنی کارواخال ستاره رئال مادرید خود را بهترین مدافع راست جهان می داند.

کارواخال: من بهترین مدافع راست جهان هستم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دنی کارواخال یکی از بهترین فصل های دوران حرفه ای خود را در رئال مادرید سپری کرد و با این تیم قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را جشن گرفت.

این مدافع باتجربه هم اکنون با اسپانیا در رقابت های یورو 2024 حضور دارد و پس از صعود از مرحله گروهی قرار است در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف گرجستان برود.

کارواخال امیدوار است تیم ملی کشورش به فینال برلین راه یابد و عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کند.

دنی کارواخال در گفتگو با La Cadena Ser درباره فصلی که با رئال مادرید گذراند گفت: “فکر می کنم بدون شک بهترین فصل من از نظر ثبات، مشارکت و سطح بود. آیا من بهترین دفاع راست جهان هستم؟ سال گذشته؟ من هم همینطور فکر می کنم، من همیشه به خودم ایمان داشتم، اما در نهایت، سال خوبی بود، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، حتی گلزنی در فینال، و اکنون می خواهم اسپانیا تا آنجا که ممکن است در جام ملت های اروپا شرکت کند.

2048448

تکبر؟

آیا من با افتخار می گویم که بهترین در جهان هستم؟ اگر من باور نکنم، چه کسی باور خواهد کرد؟ من هم اینچنین فکر میکنم.

کارواخال و توپ طلا؟

من واقعا از صحبت های ناچو در مورد بردن توپ طلا قدردانی می کنم، اما هرگز به ذهن من خطور نکرد. در نهایت چیزی که می خواهم این است که اسپانیا را به فینال برلین ببرم و امیدوارم آن را ببرم. هدف بزرگ شخصی من این است که در گالا حضور داشته باشم، برای یازدهمین سال حضور در آنجا جالب خواهد بود زیرا سال هاست این کار را انجام داده ام.

زندگی بعد از رئال مادرید؟

نمی دانم، هر تصمیمی بسیار دشوار است، می دانم که ناچو می خواهد تجربه جدیدی را تجربه کند و او در اروپا نیست تا با رئال مادرید روبرو نشود. روزی که باید ورزشگاه را ترک کنم، ارزیابی خواهم کرد که کجا هستم و چند سال دارم. اما من بعد از مادرید به هیچ باشگاه اروپایی نخواهم رفت، حداقل این را تضمین می کنم.

مجله اخبار فوتبال خارجی