کاروان ۱.۲۶ میلیارد یورویی بریتانیا در راه قطر


سرویس خبر شماره: 1853537
نوامبر 23, 1401 @ 5:28 ب.ظ
9.8K امتیاز خبر|

15نقطه نظر

گرت ساوتگیت در پارک سنت جورج بازی می کند

کاروان تیم ملی انگلیس نیز از این قاعده مستثنی نیست و در روزی که شاگردان کی روش با پرواز چارتر راهی دوحه می شوند، ستاره های تیم گرت ساوت گیت نیز آماده عزیمت به قطر بودند.

در همین حال، جیمز مدیسون ستاره لستر در حال استقبال از لوک شاو مدافع منچستریونایتد دیده شد.

اعضای تیم ملی انگلیس با روحیه خوب و چهره های خندان عصر امروز در پارک سنت جورج گرد هم آمدند و قبل از عزیمت به قطر متحد شدند.

جود بلینگهام، ستاره جوان انگلیس، به عنوان تنها لژیونر سه شیر، از آلمان به برتون آپون ترنت رسیده بود.

هری کین و بقیه هم تیمی هایش در پارک سنت جورج لبخند می زدند. کالوم ویلسون مهاجم نیوکاسل و میسون مونت تنها دو روز پس از شکست نیوکاسل در لیگ برتر چلسی دوباره به هم پیوستند.

دکلن رایس، هافبک چکش ها هنگام ورود به مقر تیم ملی انگلیس ژست ویژه ای برای عکاسان به نمایش گذاشت. از طرف دیگر، هری مگوایر در حالی که چمدانش را در ساختمان حمل می کرد، لبخند بزرگی بر لب داشت.

انگلیسی ها فردا راهی میزبان جام جهانی می شوند و روز چهارشنبه اولین تمرین خود را در مجموعه ورزشی الوکره برگزار خواهند کرد.

تیم ملی انگلیس که یکی از مدعیان قهرمانی و اولین حریف تیم ملی ایران در جام جهانی است، توسط سایت ترانسفر مارکت 1.26 میلیارد یورو ارزش گذاری شده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

پس از مصدومیت مدیسون در پیروزی 2-0 لستر مقابل وستهام در روز شنبه، کارکنان و هواداران نگران بودند، اما این بازیکن پس از بازی تایید کرد که برای جام جهانی آماده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تنها 6 روز تا آغاز جام جهانی 2022 باقی مانده است که تیم های ملی فوتبال به تدریج وارد قطر می شوند تا خود را برای بزرگ ترین رویداد فوتبالی جهان آماده کنند.

ستاره های معروف تیم ملی انگلیس در پارک سنت جورج دور هم جمع شدند تا به قطر پرواز کنند.

کاروان ۱.۲۶ میلیارد یورویی بریتانیا در راه قطر