کاری به مسی ندارم/ سکوت نمی کنم و نظرم را می گویم

وی در مورد عملکرد ضعیف بارسلونا گفت: ما در لالیگا دو بازی متوالی را نبرده ایم و از کوپا دل ری نیز حذف شدیم، اکنون انگیزه تیم بسیار بالاست، او 9 بازی تا پایان لالیگا باقی مانده است. و ما باید هر چه زودتر لیگ را به پایان برسانیم.”بارسا باید هویت و شخصیت واقعی خود را نشان دهد.”

دعوت از لمینه یامال 15 ساله برای بازی فردا: “لمینه 15 ساله است، اما او بازیکنی با کیفیت و با استعداد است و می تواند به ما کمک کند. او فوق العاده تک به تک است و شخصیتی قوی دارد. لمینا می تواند برای بازی بدرخشد. بارسا برای چندین سال.”

بارسلونا یکشنبه شب در نیوکمپ میزبان اتلتیکو مادرید خواهد بود. آبی و نارنجی ها با 11 امتیاز اختلاف با رئال و 9 بازی تا پایان فصل و شانس اول قهرمانی در صدر قرار دارند.اتلتیکو در هفته های اخیر با 13 امتیاز کمتر نسبت به بارسا در رتبه سوم، در رگبار بردهای هفته های اخیر بوده است. محل. .

گلایه از کیفیت زمین ختافه و بازی در زمان نامناسب: “برای همه چیز از من انتقاد می شود. البته هیچ کدام از این انتقادها و تمسخرها مرا آزار نمی دهد. نمی توانم روی چمن خشک بازی کنم. در هر رشته ای یک استاندارد مشخصی برای زمین مسابقه. در گلف، اگر چمن بلند است، باید چمن زنی شود. در بسکتبال، لبرون جیمز در زمین خشک بازی می کند. خشک و نه مرطوب. اگر در تنیس باران ببارد، مسابقه متوقف می شود. انتقاد طبیعی است و من در مورد آن ساکت نخواهم ماند.»



سرویس اخبار فوتبال خارجی

ژاوی سرمربی بارسا در کنفرانس خبری آن بازی گفت: بازی فردا با بازی خارج از خانه که در آن بردیم متفاوت خواهد بود. ما قطعا در یک جلسه مهم و حساس شرکت خواهیم کرد. شاید اتلتیکو خوش فرم ترین تیم این هفته های لالیگا باشد و البته عالی بازی می کند. اتلتیکو اکنون یکی از بهترین فوتبال های فوتبال را ارائه می دهد. بازیکنانی مانند گریزمان، دی پل و کوکه به خوبی ادغام شده اند و سیمئونه کار فوق العاده ای با این تیم انجام داده است. »

سرمربی بارسا در مورد بازگشت لیونل مسی چیزی نگفته است: من کاری به این موضوع ندارم. اکنون زمان صحبت در مورد آن نیست و به موقع در مورد خریدهای فصل آینده صحبت خواهیم کرد.