کار دنیا برعکس شد. حالا بارسلونا چاپلوس است!


سرویس خبر شماره: 1832532
Jul 16, 1401 @ 8:27 ب.ظ
8K |

5نقطه نظر

عدم تمایل به ارتباط مجدد با عثمان;

مدیران بارسا به این نتیجه رسیدند که برای رعایت قوانین فیرپلی مالی، بهتر است ابتدا قرارداد رافینیا را در اولویت قرار دهند و ستاره برزیلی را از لیدز جذب کنند. بارسلونا جذب رافینیا را تقریباً به اندازه خرید روبرت لواندوفسکی و جوئل کنده مهم می داند و حتی آماده است تا قبل از فعال شدن اهرم دوم اقتصادی، روند قرارداد رافینیا را تکمیل و انتقال این وینگر برزیلی را نهایی کند. برنامه بارسلونا این است که رافینیا در تور پیش فصل آمریکا حضور داشته باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگرچه چند روز پیش به نظر می رسید عثمان دمبله قصد دارد قرارداد خود را با بارسلونا تمدید کند، نشریه موندو دپورتیوو مدعی شد که آینده این ستاره فرانسوی بار دیگر در تعادل است. عدم قطعیت. اما جالب اینجاست که برخلاف دفعات قبل، تغییر وضعیت دمبله ناشی از شک و تردید این بازیکن یا مدیر برنامه های او نبوده بلکه باشگاه بارسلونا بوده است.

حالا بارسلونا تمایلی به تمدید قرارداد با عثمان دمبله، ستاره جنجالی خود ندارد.

کادر فنی بارسلونا نیز متقاعد شده است که دمبله و رافینیا نمی توانند با هم در این تیم بازی کنند و بهترین تصمیم این است که روند تمدید قرارداد عثمان متوقف شود. حتی ژاوی، سرمربی جوان بارسلونا، خرید رافینیا را به تمدید قرارداد دمبله ترجیح می دهد و فکر می کنند وقتی خبر قرارداد رافینیا منتشر می شود، دمبله نیز تمایلی به تمدید قرارداد ندارد. چرا که خود این بازیکن به خوبی می داند که در فصل آینده فرصت های بسیار کمی خواهد داشت و حتی حضورش در ترکیب ثابت هم تضمینی نیست.



مجله اخبار فوتبال خارجی