کار ساپینتو بعد از مجیدی سخت است/ لیگ برتر سال به سال ضعیف تر می شود

مهاجم سابق سپاهان و استقلال در پایان به دیدار دو تیم در هفته اول پرداخت و گفت: سرمربیان دو تیم پرتغالی هستند اما تجربه ای از فوتبال ایران ندارند. چون اولین بازی دو تیم است، تمرین دادن بازیکنان بسیار مهم است و اگر بازیکنان هر تیم آماده باشند، برای حریف بسیار سخت خواهد بود. دیدار استقلال و سپاهان تقابل دو قطب فوتبال ایران است و کیفیت ساپینتو و مورایس را مشخص می کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال سیدمهدی سیدصالحی درباره لیگ برتر بیست و دوم گفت: در فصل آینده 3 سرمربی جدید به لیگ می آیند که کمی ناشناخته هستند و باید ببینیم تیم های آنها در چه سبکی و تا چه اندازه موفق خواهند بود.

سید صالحی در خصوص عملکرد ساپینتو با استقلال گفت: کار ساپینتو در فصل جدید سخت است و باید با لباس آبی از عنوان قهرمانی دفاع کند. باید دید ترکیب و سیستم تیمش بر چه اساس است. تنها انتقادی که می توان به این مربی پرتغالی وارد کرد این است که چند هفته ای را از دست می دهد تا قهرمانی و حریفان را به خوبی بشناسد. ساپینتو به عنوان مربی عملکرد تدافعی نداشت اما این ملاک نیست و شاید بهترین عملکرد را در فوتبال ایران داشته باشد. به هر حال باید منتظر ماند و دید ساپینتو چه خواهد کرد.

وی افزود: اگر سال به سال لیگ برتر را تحلیل کنید، متوجه می شوید که هر سال ضعیف تر می شود و این مشکل روی نقل و انتقالات هم تاثیر گذاشته است. در گذشته بازیکنان زیادی در فصل نقل و انتقالات حضور داشتند اما در سال های اخیر بسیار کاهش یافته است.

مهاجم اسبق استقلال ادامه داد: در این فصل تیم های استقلال، پرسپولیس، سپاهان، فولاد و گل گهر مدعیان جدی قهرمانی هستند، البته عملکرد این تیم ها هم مهم است و باید دید آیا بازیکنان جدید می توانند باشند. تاثير گذار. در این تیم ها یا نه؟