کار سخت این بازیکن اسپانیایی یادآور دوران برونکو است (تصویر)

با تعطیلی های متعدد لیگ بیست و دوم، په په لوسادا بدنساز پرسپولیس در این فصل کار سختی خواهد داشت.

کار سخت این بازیکن اسپانیایی یادآور دوران برونکو است (تصویر)

نتایج GPS بازیکنان را با دقت بررسی می کند و در نتیجه برنامه تمرینی بعدی را در اختیار آنها قرار می دهد. وی همچنین برنامه ویژه ای برای دیابات نوشت تا با مهرداد خانبان آماده حضور در زمین باشد.

و این در حالی است که بعد از جام جهانی و برای اردوی آماده سازی جام ملت های آسیا، تعطیلات بعدی فرا می رسد تا به این ترتیب لیگ بیست و دوم، کادرفنی پرسپولیس ماموریتی شبیه به فصول برانکو ایوانکوویچ داشته باشد. ; زمانی که مربی خارجی بدنساز پرسپولیس در طول فصل چندین بار بدنسازی انجام داد.

پپه لوسادا اکنون سرمربی پرسپولیس است و البته به استقبال تعطیلات جاری لیگ برتر رفت و گفت که این زمانی است که این تیم می تواند شرایط بهتری پیدا کند و قول داد که با تلاش زیاد، شرایط بدنی بازیکنان بهتر شود.


سرویس خبر شماره: 1844437
28 سپتامبر 1401 @ 15:56
1.4K |

0نقطه نظر

پرسپولیس در این فصل بعد از مارکو دوباره یک مربی بدنساز خارجی دارد که با شرایط حرفه ای سعی می کند پرسپولیس را برای حضور در میدان آماده کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، برگزاری جام جهانی در پاییز باعث شده تا تقویم لیگ برتر ایران در مقاطع مختلف بسته شود و حالا پس از 6 هفته تیم ها دو هفته استراحت دارند تا بتوانند ماموریت حفظ آمادگی بدنی را داشته باشند. از نو.