کار ویژه نکونام برای بردن استقلال


سرویس خبر شماره: 1973981
29 اکتبر 1402 در 8:42 ق.ظ.
601 |

1نقطه نظر

ایمان برای ساختن گل حفظ شده است.

سرمربی استقلال به مدافع تیمش اعتماد کرد تا با انگیزه بیشتری به بازی با هواداران ادامه دهد.

کار ویژه نکونام برای بردن استقلال

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خیلی ها انتظار داشتند جواد نکونام پس از زدن دو گل زودهنگام در دیدار مقابل هوادار سریع عمل کند و ترکیب و حتی سیستم استقلال را در این دیدار به هم بزند و در نیمه اول تغییراتی ایجاد کند، اما این کار را نکرد. . من این کار را نکردم و با خونسردی سعی کردم 11 بازیکن او را حفظ کنم و حتی بازیکنی که گل به خودی به ثمر رسانده است، برگردد و یک پیروزی بزرگ به دست آورد.

استقلال در دقیقه 17 با تکل ایمان سلیمی به هوادار گل دوم را به ثمر رساند اما جواد نکونام همانند دیدار مقابل سپاهان که این مدافع را در ترکیب نگه داشت و حتی موقعیت او را تثبیت کرد، در بازی دیروز هم همین کار را کرد. و این اطمینان باعث شد تا این بازیکن تا آخرین ثانیه بازی بدون هیچ اشتباهی کار خود را انجام دهد و حتی روی یک گل نیز موثر باشد.

1942474

ایمان سلیمی پس از به ثمر رساندن یک گل به خودی، اعتماد بنفس لازم را که از جواد نکونام به دست آورده بود را کاملا حفظ کرد و با اعتماد به نفس ظاهر شد و اشتباهات کمی در پشت زمین انجام داد و توانست خط دفاعی تیم را در هم بشکند. نیمه دوم. ، با دو شوت متوالی روزبه چشمی و آرمان رمضانی و ضربه پایانی مهرداد محمدی زمینه ساز گل دوم تیمش و تساوی مقابل هواداران شد.

سلیمی که فصل گذشته یکی از بهترین فصل های خود را در مس رفسنجان سپری کرد، پس از پیوستن به استقلال در یک دیدار به عنوان بازیکن تعویضی حضور داشت اما در 4 بازی متوالی جایگاه ثابت خود را به دست آورد و نکونام نشان داد که به او اعتماد دارد.

جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی در جمع هواداران با حمایت خاصی از ایمان سلیمی مدافع تیمش اعلام کرد: بازیکنان من همه سخت کار کرده اند و همه تیم ها برای من مهم هستند. ایمان سلیمی اشتباه کرد و این چیز مهمی نیست. او بازیکنی با کیفیت است، خوب بازی می کند و آنچه را که از او می خواهیم انجام می دهد. همه بازیکنان.”

این اعتماد نکونام بدون شک به شاگردانش این امکان را می دهد که با آرامش بیشتری کار خود را در زمین انجام دهند و با انگیزه برای تبدیل شکست به پیروزی تلاش کنند. مثل اتفاقی که دیروز جلوی هوادار افتاد.

مجله اخبار فوتبال داخلی