کازمیرو از اینکه منچستریونایتد هری کین را به خدمت نگرفت ناامید شد – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات

بسیاری از اعضای تیم اریک تن هاگ به جذب هری کین امیدوار بودند و معتقد بودند که این امر می تواند منچستریونایتد را به مدعی قهرمانی تبدیل کند.

طبق گزارش The Athletic، کازمیرو، به ویژه احساس کرد که اضافه شدن یک گلزن اثبات شده مانند کین به طور قابل توجهی آرزوهای یونایتد را پس از کسب مقام سوم فصل گذشته افزایش می دهد.

کاسمیرو که با انتظار رقابت در بالاترین سطح به یونایتد پیوست، طبق گزارشات، پس از امضای قرارداد مطلع شد که باشگاه قصد دارد بازیکنانی با کالیبر بالا ایجاد کند.

وعده جذب استعدادهای برتر برای تقویت تیم عامل اصلی تصمیم او برای انتقال به اولدترافورد بود.

با این حال، هافبک برزیلی ابراز ناامیدی کرده است که بازیکنان تابستانی با آرزویی که در ابتدا به او پیشنهاد شده بود، همسو نبودند.

این احساس ناامیدی تنها مختص کازمیرو نیست.

چند تن از هم تیمی های او نظر او را دارند و بر این باورند که گرفتن بازیکنی با کالیبر کین یک بیانیه مهم از قصد بوده است.

گزارش شده است که فقدان چنین امضایی بر روحیه و نگرش کلی تیم تأثیر گذاشته است.

بازیکنان امیدوار بودند که اضافه شدن کین فاصله بین آنها و تیم های برتر لیگ برتر را پر کند و بدین ترتیب یونایتد را به رقیب واقعی قهرمانی تبدیل کند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/06/14/casemiro-disappointed-that-manchester-united-did-not-sign-harry-kane-281627/ منبع: