کازمیرو: من، مودریچ و کروس در تاریخ جاودانه هستیم


وی در مورد اهداف رئال در فصل جدید گفت: رئال همیشه مدعی قهرمانی است و این پیراهن شما را مجبور می کند که با ته دل در زمین مسابقه دهید. تمام تلاشمان را می کنیم و نشان می دهیم که این باشگاه با این پیروزی ها و این جام ها زنده است.”
این بازیکن درباره همکاری با مودریچ و کروس در زمین اضافه کرد: ما فقط با نگاه کردن به همدیگر را درک می کنیم، ما هر سه به عنوان مثلث برمودا در تاریخ ثبت می شویم. بازی با آنها برای من بسیار آسان و لذت بخش است بهترین بازیکنان جهان.”
کاسمیرو همچنین در ادامه با تبریک به کریم بنزما گفت: ما قبلا بنزما را ندیده بودیم زیرا بازیکنی داشتیم که 50 گل به ثمر رساند اما او همیشه همینطور بود زیرا این سبک بازی و درک او از بازی است. فوتبال. بهترین شماره 9 جهان است و در دو سال اخیر یک قدم رو به جلو برداشته است. واضح است که کریم توپ طلا را خواهد برد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

کاسمیرو ستاره رئال مادرید می گوید نام او در کنار نام های لوکا مودریچ و تونی کروس در تاریخ فوتبال ثبت خواهد شد.


سرویس خبر شماره: 1837645
20 مرداد 1401 @ 10:28 ق.ظ |
477

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب بازی سوپرکاپ اروپا در هلسینکی فنلاند به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و با نتیجه 0-2 مقابل این تیم به برتری رسید و جام قهرمانی را بالای سر برد.
کاسمیرو یکی از مهره های اصلی رئال در آن پیروزی بود و به لطف نمایش خوبی که به نمایش گذاشت، توانست جایزه بهترین بازیکن یوفا در زمین را دریافت کند.
هافبک برزیلی پس از بازی به خبرنگاران گفت: کسب یک جام دیگر برای ما بسیار مهم است و این چیزی است که این باشگاه در حال گذراندن آن است. شروع فصل با قهرمانی بسیار مهم است و ما شایسته آن بودیم. قهرمانی چون بازی بسیار خوبی انجام دادیم. می دانست چگونه حریف را کنترل کند.”