کاساس: ما در تحقق رویای عراق مشکل داریم!


سرویس خبر شماره: 2051357
7 تیر 1403 ساعت 12:43 |
957

2نقطه نظر

سرمربی تیم ملی عراق می گوید مشکلاتی برای پایان دادن به انتظار طولانی برای حضور در جام جهانی وجود دارد.

کاساس: ما در تحقق رویای عراق مشکل داریم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرعه کشی مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 انجام شد و عراق برای پایان دادن به این رقابت ها باید با تیم های کره جنوبی، اردن، عمان، فلسطین و کویت رقابت کند. شکست آنها در این نبردها

خسوس کاساس، سرمربی تیم ملی عراق پس از پایان مراسم گفت: قرعه کشی انجام شد و قرعه ما متعادل شد. در همه گروه ها، رقابت برای کسب دو مقام مستقیم و راهیابی به جام جهانی سخت خواهد بود. به علاوه، تنها 10 بازی وجود دارد و هر اشتباهی می تواند بسیار پرهزینه باشد.

وی در ادامه سخنان خود چنین گفت: از این به بعد باید روی هر مسابقه طوری تمرکز کنید که انگار آخرین و مهم ترین بازی است و تا حد امکان از اشتباهات دوری کنید.

او بیان کرد: ما فقط یک مشکل داریم، آن شروع مرحله مقدماتی است در حالی که لیگ عراق هنوز شروع نشده است. باید با فدراسیون صحبت کنیم تا راه حلی پیدا کنیم. کار آسانی نیست زیرا مسابقات قهرمانی عراق هنوز شروع نشده و مسابقات قهرمانی دیگر آغاز شده است، بنابراین ما در وضعیت خوبی نیستیم.

2048274

سرمربی تیم ملی عراق گفت: علاوه بر این، بازیکنان لیگ های دیگر ممکن است اجازه حضور در اردو را نداشته باشند. بنابراین باید ببینیم چگونه این مشکل را حل می کنیم.

کاساس در پایان افزود: از هواداران می خواهم که مثل همیشه در شرایط خوب و بد از همه بازیکنان و کادر مربیگری حمایت کنند، زیرا ما در شرایط سختی قرار داریم و باید برای تحقق رویای هدایت عراق به جام جهانی متحد باشیم.

مجله اخبار فوتبال خارجی