کاسانو: تیم مورینیو روحیه من را خراب می کند!

توجه داشته باشید که ریک کارزدورپ پس از تساوی مقابل ساسولو مورد انتقاد مورینیو قرار گرفت و این مربی پرتغالی مدعی شد که کارسدورپ با رفتار غیرحرفه ای خود اجازه گل تساوی را داده و به هم تیمی هایش خیانت کرده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

وی افزود: او در برخورد با بازیکنان درجه یک خوب است، اما نه با بازیکنانی که سطح متوسطی دارند. دوستی با بازیکنان بزرگ بسیار آسان است.


سرویس خبر شماره: 1868561
15 فوریه 1401 در 09:51 ب.ظ
2.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

او باعث شد رم برای ماتیچ پول خرج کند.

کاسانو در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: این یک فاجعه در رم است. او آنها را مجبور کرد برای نمانیا ماتیچ و روی پاتریسیو خرج کنند. اینها تصمیمات او بود. او بیشتر اوقات مرموز رفتار می کند.

آنتونیو کاسانو، ستاره سابق رم و رئال مادرید، ژوزه مورینیو را به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت که او هرگز مربی بزرگی نبوده است.

کاسانو: تیم مورینیو روحیه من را خراب می کند!

کاسانو در بیانیه ای که توسط “فوتبال ایتالیا” منتشر شد، گفت: مورینیو هرگز مربی بزرگی نبود، او فقط می دانست چگونه با رسانه ها برخورد کند و با آنها صحبت کند.

آنتونیو درباره رابطه مورینیو با بازیکنان رم، کارسدورپ و زانیولو گفت: رابطه مورینیو با کارسداپ یک فاجعه بوده است. او از این بازیکن انتقاد کرد و جلوی همه به او فحش داد.

وی در مورد باخت رم مقابل کرمونزه در کوپا ایتالیا گفت: این به من آسیب زد. او نمی داند چگونه از بازیکنان استفاده کند. حتی با وجود تیم ذخیره، رم باید کرمونزه را شکست می داد.